• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Din Finans skickar blufffakturor

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
snorungar

ett gäng snorungar som tror att de kan tjäna pengar på utsatta skuldsatta personer. Luffare är dom inget annat.

Bestrid allt från dom
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Tycker jag har gjort det, dom lyssnar inte, i torsdags skulle dom skicka hem underlag för fakturorna dom har skickat ut, skulle kommit igår, kom inget och dom svarar inte på mail nu heller!
Jag har tidigare mail kvar från när vi pratat vid slutbetalning av mitt lån, från november, det har jag även skrivit ut på papper!
Mailade mitt mobilnr, ingen har ringt!
Var går man vidare härifrån?
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 476
Mottagna reaktioner
447
Poäng
557
Tycker jag har gjort det, dom lyssnar inte, i torsdags skulle dom skicka hem underlag för fakturorna dom har skickat ut, skulle kommit igår, kom inget och dom svarar inte på mail nu heller!
Jag har tidigare mail kvar från när vi pratat vid slutbetalning av mitt lån, från november, det har jag även skrivit ut på papper!
Mailade mitt mobilnr, ingen har ringt!
Var går man vidare härifrån?

Blev också lovad att få hem underlag så jag skulle se exakt vad jag skulle betala för. Inte fått nåt än, men enligt dom så skulle dom skicka det i torsdags så kan hända det kommer nåt i morgon men tvivlar på det! Å då blir det ett argt mail till, även om inte det verkar hjälpa.
 

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
midsommar

Till mig lovade dom också att skicka underlag per post,
"Skickar det till dig postvägen då jag inte kan maila i från det systemet, så har du dom i din hand imorgon.

Med vänlig hälsning
Erik"

Har inte fått nåt, dom vill även jag skulle lämna telenummer så dom kunde ringa mig och reda ut detta. Och nä, dom har inte ringt mig heller.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Till mig lovade dom också att skicka underlag per post,
"Skickar det till dig postvägen då jag inte kan maila i från det systemet, så har du dom i din hand imorgon.

Med vänlig hälsning
Erik"

Har inte fått nåt, dom vill även jag skulle lämna telenummer så dom kunde ringa mig och reda ut detta. Och nä, dom har inte ringt mig heller.

Känns som om att allt är en enda stor bluff!!!!
Får se då imorgon om det kommer underlag, vilket jag inte tror!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp