• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Imorgon är jag äntligen 5 år gjorda!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 956
Mottagna reaktioner
6 150
Poäng
3 907
Min skuldsanering avslutades 20/2 men skulderna ligger kvar på vissa ställen fortfarande. Men jag har en ren UC
Hur har det gått för Dig - har du ”vågat” ta steget likväl och tagit över dina egna abonnemang, etc? :)
 

FrkFräken76

Viktig medlem
Poäng: 287
Blev medlem
3 Juni 2019
Meddelanden
99
Mottagna reaktioner
109
Poäng
287
Hur har det gått för Dig - har du ”vågat” ta steget likväl och tagit över dina egna abonnemang, etc? :)
Nej för både Telia och tre ligger på intrum och sergel nkasso sen tidigare , så vågar inte chansa förrän d är borta med tanke på förfrågningar . Men jag ser snart ett slut på det här :)
Du är väll klar nu , har du kollat om du finns kvar hos inkasso ?
 

FrkFräken76

Viktig medlem
Poäng: 287
Blev medlem
3 Juni 2019
Meddelanden
99
Mottagna reaktioner
109
Poäng
287
Nu har sergel avslutat mig helt och det skulle dom göra när dom fick en fil från KFM att jag var klar. Jag är dock inte nollad än på LOwell, gothia och collectia men dom har bekräftat att dom vet att den är klar och att dom rent systemastiskt tar lite tid på sig innan dom raderar, tror även dom väntat på den här filen så borde ske i veckan , . Åh intrum håller väll sitt eget datum på 30/4 ha ha ha
 

LånaUtanPapper

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 117
En av våra mest kunniga
Blev medlem
15 Maj 2016
Meddelanden
1 870
Mottagna reaktioner
1 640
Poäng
1 117
Mycket bra info ! Detta ska ja tänka på när min sanering är över nu i mars, för mest troligt kommer jag gå igenom samma j-a helvete med Intrum :wicked:
Nu är alla betalningar slutförda och skuldsaneringen är över antar jag. Hoppas Intrum och alla sköter sig och tar bort skulderna direkt eller efter KFM skickat vidare de sista pengarna till borgenärerna. Annars får du göra ett sista ryck och ta tag i det.

Stort grattis till ett normalt liv, det kommer du uppskatta! :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp