• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Bisnode rättar ej felaktig uppgift

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Hon pluggar fortfarande på universitetet och även då hon jobbar extra, så räcker inte hennes inkomst till för att få köpa med abonnemang. Inget märkligt. Jag hjälper till när jag kan…

Tydligen är inte jag heller ensam om att Bisnode låter anmärkningen finnas kvar? Vet du verkligen om den är borta för dig mer än vad du ser själv när du tar en upplysning på dig själv, vill säga ?
Dun Bradstreet är Bisnode ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 562
Mottagna reaktioner
6 145
Poäng
4 147
Tog bredband en månad efter avslutad skuldsanering med Dun B som upplysning inga problem.
Min dotter har stått på mitt under saneringen
 

FrkFräken76

Viktig medlem
Poäng: 287
Blev medlem
3 Juni 2019
Meddelanden
99
Mottagna reaktioner
109
Poäng
287
Ja jag vet. Tycker bara det är ”svårt” att säga…
Försökte ta över mitt tre mobil abonnemang men blev nekad oxå som tur va på datorn . Har bra kreditbetyg överallt men tydligen ligger det ändå kvar . Så vågar mig inte på att försöka ta över mitt internet abonnemang förrrän 27/5 då jag fick beviljad skuldsanering , trots att jag ska vara ”ren” sen 20/2
 

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 956
Mottagna reaktioner
6 150
Poäng
3 907
Försökte ta över mitt tre mobil abonnemang men blev nekad oxå som tur va på datorn . Har bra kreditbetyg överallt men tydligen ligger det ändå kvar . Så vågar mig inte på att försöka ta över mitt internet abonnemang förrrän 27/5 då jag fick beviljad skuldsanering , trots att jag ska vara ”ren” sen 20/2
Tre kör väl oxå Bisnode eller Dun & Bradstreet som dom nu heter?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp