• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vi som klarade skuldsaneringen och vill hjälpa andra vidrare.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Då kan du inte besvara om du varit med om ditt sista dödsbo. Senaste var dock 1998.
Iofs men troligtvis mitt sista då min systers inte blir min och barnen förhoppningsvis lever längre än mig men you never know.
 

Bananen

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
2 Augusti 2022
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Förlåt, men skulle inte den här tråden handla om:

Vi som klarade skuldsaneringen och vill hjälpa andra vidare​

??

4 sidor om arv..
Kanske krävs en egen tråd för det.
 

Lester

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
8 Oktober 2021
Meddelanden
149
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
Kompis till mig fick ett arv på 230000kr.Ringde till mig och jag sade att det är bara samvetet syns inte .Han har levt på löneutmätning typ hela sitt liv.Köpte nytt till hela lgh inklusive tv dator mobil..Köpte han välvårdad gammal Volvo.Resterande 35000kr tog han ut.Detta var för 4 år sedan.Chansen är liten att upptäckas.Men som sagt alla är vi olika .Jag hade inte gjort som min kompis.Men jag dömer inte någon
 

michaelmyers

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
3 November 2022
Meddelanden
31
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Nån som vet hur det funkar om man själv söker sanering och får det men har en sambo som också har lön? Kan man då leva på hennes lön medan man själv "saneras"? Eller är de hårdare på att alla hennes pengar också borde gå till räntor, lån osv även om det mesta är i mitt namn?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp