• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om privatlån hos Santander

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

thah

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Oktober 2012
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag sökte och blev förbeviljad. Har 50+ UC Förfrågningar och 450000 i skulder. Dock hög inkomst. Någon som har blivit manuellt beviljad?
 
O

Olle.

Gäst
Poäng: 0
Jag sökte och blev förbeviljad. Har 50+ UC Förfrågningar och 450000 i skulder. Dock hög inkomst. Någon som har blivit manuellt beviljad?

Vilket belopp sökte du på? Vet du var de tog kreditupplysningen? UC eller någon annanstans? Hör gärna av dig och berätta hur det går.

Hälsn. Olle.
 

thah

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Oktober 2012
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Jag sökte på 15K, har inte hört något än men de har väll julledigt så får se imorgon om man får skratta eller gråta...
confused.gif
 

dante

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
25 Juni 2012
Meddelanden
52
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Tyvärr tror jag du får avslag. Jag mailade dom och frågade om UC gräns och den var typ 5 :(
 

thah

Aktiv medlem
Poäng: 2
Blev medlem
12 Oktober 2012
Meddelanden
24
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Du har rätt UC och och ett nej men nej tack :(
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Santander privatlån...

någon som vet om man får ha anmärkningar? kan inte se att det står någonstans under grundkraven att man inte får ha det..det brukar ju stå det,om dom inte godkänner anmärkningar väl..Hoppas någon vet !
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp