• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Einar1976

Kunnig medlem
Poäng: 367
Blev medlem
14 Juli 2016
Meddelanden
274
Mottagna reaktioner
194
Poäng
367
Absolut beror familjeförhållanden. Jag betalar kfm 12300kr månaden under skuldsanering
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 476
Mottagna reaktioner
447
Poäng
557
Nu har jag börjat förberedelserna för att så småningom söka skuldsanering igen...får se om dom tycker jag gör tillräckligt för att försöka öka mina inkomster. Inskriven på arbetsförmedlingen att jag söker jobb på deltid eller heltid. Jobbar i dag 70%. Tyvärr jobbat 70% senast 18 åren så har ju inte rätt till akassa upp till heltid heller. Försökt tidigare att ha extra jobb men höll pga det på att gå in i väggen, så hoppas det kommer funka bättre nu om jag får nåt mer jobb. Så bara söka jobb som funkar ihop med mitt fasta deltidsarbete och hoppas nästa handläggare tycker jag ansträngt mig tillräckligt då.
 
Senast ändrad:

Annapannna

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
17 April 2020
Meddelanden
59
Mottagna reaktioner
26
Poäng
102
Hur stora skulder hade du och vad har du i inkomst ?

Har skulder på ca 700tkr och inkomst före skatt på 21 500:-
Men hade en bil som var värderad till för mycket så därför jag fick avslag. Sålt den och sökt igen så hoppas man får inledande nu.
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 476
Mottagna reaktioner
447
Poäng
557
Har skulder på ca 700tkr och inkomst före skatt på 21 500:-
Men hade en bil som var värderad till för mycket så därför jag fick avslag. Sålt den och sökt igen så hoppas man får inledande nu.

Lycka till!
 

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Jaha fick man avslag då.
Det var mitt sista hopp i livet. Finns bara en utväg nu hur fegt det än är, orkar inte med att må så här dåligt längre
 

Självkontroll

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
14 November 2018
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
352
Poäng
477
Jaha fick man avslag då.
Det var mitt sista hopp i livet. Finns bara en utväg nu hur fegt det än är, orkar inte med att må så här dåligt längre

Sluta aldrig kämpa, överklaga eller sök på nytt. Ge inte upp!
Har du någon samtalskontakt? Inte värt att ge upp pga av något så fattigt som pengar!
Ibland stirrar man sig blind och när det dåliga måendet tar över så kan det kännas lite bättre och lättare att hantera vardagen om man har någon att prata med. Du är inte dina skulder glöm aldrig det...
 

mijiha

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
19 Maj 2020
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
5
Poäng
6
Jaha fick man avslag då.
Det var mitt sista hopp i livet. Finns bara en utväg nu hur fegt det än är, orkar inte med att må så här dåligt längre
Reggade mig nu efter att ha följt forumet länge. Blir orolig för dig @fiore84 är själv bara en vanlig medmänniska. Kanske med lite mer ”verktyg” än medel. Då jag i mitt yrkesutövande är skaplig på att coacha, lyssna, rådgiva, eller om du bara behöver någon att bara prata med? Finns på PM
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp