• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Loppo89

Aktiv medlem
Poäng: 27
Blev medlem
5 Oktober 2021
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
9
Poäng
27
De står 6-7 veckor tills man får ett förslag på en betalplan, hur snabbt har de gått för er? Och är de då man får reda på om det är tre eller fem år?
Tog 5v för mig.. Men jag låg på lite å tjata. Precis då får du reda på om det blir 3 eller 5 år.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Matte

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
29 Februari 2012
Meddelanden
311
Mottagna reaktioner
32
Poäng
157
Har skuldsanering sedan 1,5 år och fick nu reda på att jag ska få en halv lön extra pga fel som gjorts 2009 Från mitt jobb.
Hur ses det på sånt, måste jag ompröva om jag får en och en halv lön en månad? Eller är det bara om det är bestående?
vill inte ha något strul så någon gör så det avbryts eller liknande.
 

Preben

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 667
Blev medlem
23 Juli 2019
Meddelanden
1 510
Mottagna reaktioner
679
Poäng
667
Har skuldsanering sedan 1,5 år och fick nu reda på att jag ska få en halv lön extra pga fel som gjorts 2009 Från mitt jobb.
Hur ses det på sånt, måste jag ompröva om jag får en och en halv lön en månad? Eller är det bara om det är bestående?
vill inte ha något strul så någon gör så det avbryts eller liknande.
Blir bäst om du omprövar. Så slipper du tråkigheter.
 

Even

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
12 Mars 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
12
Poäng
41
Har skuldsanering sedan 1,5 år och fick nu reda på att jag ska få en halv lön extra pga fel som gjorts 2009 Från mitt jobb.
Hur ses det på sånt, måste jag ompröva om jag får en och en halv lön en månad? Eller är det bara om det är bestående?
vill inte ha något strul så någon gör så det avbryts eller liknande.
Det är bara bestående ökningar.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Du fick ju inledande 2 dagar efter mig typ. Min handläggare sa att jag skulle få ett förslag i mitten på april.
Ja! Då blir de säkert där någonstans med! :) mitt namn var med i dag såg jag! Men inga uc tagna ännu
 

Even

Aktiv medlem
Poäng: 41
Blev medlem
12 Mars 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
12
Poäng
41
Loggade in på KFM nu. Både Intrum och Lowell har dragit tillbaka mina collector-skulder nu efter mitt inledande. Någon som vet varför de gör så?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp