• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Det var inte en enda siffra eller så, då gissar jag att det inte är några problem med skuldsanering.
Försökt få till avbetalningsplaner men sammantaget vill de ha ca 28 tusen i månaden sen måste jag ha till disel då jag har 8.4 fram och tillbaka till jobbet Samt mat till mig och barnen som bor hos mig förutom varannan helg! Har valt en billig lägenhet på 4000 . Tyvärr så får jag vabba och göra allt som har med läkar besök osv så försvinner de pengar där! Skulderna är upp mot 950 tusen ca! Har räknat på löneutmätning sidan och då drar de 4500 isåfall och de räcker inte långt att bli av med skulderna! Jag hoppas verkligen på saneringen för mina barn och min skull!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

FrånSkuldTillGuld

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
7 December 2021
Meddelanden
154
Mottagna reaktioner
74
Poäng
217
Försökt få till avbetalningsplaner men sammantaget vill de ha ca 28 tusen i månaden sen måste jag ha till disel då jag har 8.4 fram och tillbaka till jobbet Samt mat till mig och barnen som bor hos mig förutom varannan helg! Har valt en billig lägenhet på 4000 . Tyvärr så får jag vabba och göra allt som har med läkar besök osv så försvinner de pengar där! Skulderna är upp mot 950 tusen ca! Har räknat på löneutmätning sidan och då drar de 4500 isåfall och de räcker inte långt att bli av med skulderna! Jag hoppas verkligen på saneringen för mina barn och min skull!
Heja dig! Håller mina tummar och tår.
 

losern

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
3 April 2012
Meddelanden
150
Mottagna reaktioner
93
Poäng
257
Har inte skrivit här på ett bra tag. Jag är ju under skuldsanering och är nu klar till 44 % med denna.Måste bara dela med mig av min lycka idag. Så jäkla glad att jag kommer få betydligt mer än vad jag räknade med i skatteåterbäring. De senaste månaderna har varit för jävliga med ökade diesel och elpriser och nu det bedrövliga som händer i Ukraina.
Lotteri detta med vilka bolag som bokar inbetalningen från skuldsanering mot ränta istället för kapital. Jag klagar inte dock. Hade räknat med underskott på 10 k och det var över 60 k.
Under skuldsanering lever man ju extremt snålt (och så ska det givetvis vara också), men detta gjorde verkligen min dag. Blir nog ett glas vin ikväll för att fira :).
 

losern

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
3 April 2012
Meddelanden
150
Mottagna reaktioner
93
Poäng
257
Försökt få till avbetalningsplaner men sammantaget vill de ha ca 28 tusen i månaden sen måste jag ha till disel då jag har 8.4 fram och tillbaka till jobbet Samt mat till mig och barnen som bor hos mig förutom varannan helg! Har valt en billig lägenhet på 4000 . Tyvärr så får jag vabba och göra allt som har med läkar besök osv så försvinner de pengar där! Skulderna är upp mot 950 tusen ca! Har räknat på löneutmätning sidan och då drar de 4500 isåfall och de räcker inte långt att bli av med skulderna! Jag hoppas verkligen på saneringen för mina barn och min skull!
Jag håller tummarna för dig. Tror du har goda chanser att få den beviljad. När skickade du in ansökan (har inte varit inne här på ett bra tag så ber om ursäkt för om du redan skrivit det).
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Har inte skrivit här på ett bra tag. Jag är ju under skuldsanering och är nu klar till 44 % med denna.Måste bara dela med mig av min lycka idag. Så jäkla glad att jag kommer få betydligt mer än vad jag räknade med i skatteåterbäring. De senaste månaderna har varit för jävliga med ökade diesel och elpriser och nu det bedrövliga som händer i Ukraina.
Lotteri detta med vilka bolag som bokar inbetalningen från skuldsanering mot ränta istället för kapital. Jag klagar inte dock. Hade räknat med underskott på 10 k och det var över 60 k.
Under skuldsanering lever man ju extremt snålt (och så ska det givetvis vara också), men detta gjorde verkligen min dag. Blir nog ett glas vin ikväll för att fira :).
Grattis!!!
Hur mycket blev det ?
 

sticksan0517

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
16 Februari 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Grattis!!!
Hur mycket blev det ?
Har inte skrivit här på ett bra tag. Jag är ju under skuldsanering och är nu klar till 44 % med denna.Måste bara dela med mig av min lycka idag. Så jäkla glad att jag kommer få betydligt mer än vad jag räknade med i skatteåterbäring. De senaste månaderna har varit för jävliga med ökade diesel och elpriser och nu det bedrövliga som händer i Ukraina.
Lotteri detta med vilka bolag som bokar inbetalningen från skuldsanering mot ränta istället för kapital. Jag klagar inte dock. Hade räknat med underskott på 10 k och det var över 60 k.
Under skuldsanering lever man ju extremt snålt (och så ska det givetvis vara också), men detta gjorde verkligen min dag. Blir nog ett glas vin ikväll för att fira :).
Underbart! Har också en fråga, jag har precis fått min skuldsanering godkänd, en oerhörd lättnad! Men undrar om det här med skatteåterbäringen, får man behålla allt själv om man ska få tillbaka? De senaste åren har KF tagit allt pga löneutmätning så det här är nytt för mig. Ska man meddela KF?
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Underbart! Har också en fråga, jag har precis fått min skuldsanering godkänd, en oerhörd lättnad! Men undrar om det här med skatteåterbäringen, får man behålla allt själv om man ska få tillbaka? De senaste åren har KF tagit allt pga löneutmätning så det här är nytt för mig. Ska man meddela KF?
Du får behålla det men vid större summa ompröva sägs det men jag har inte gjort det.
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Jag håller tummarna för dig. Tror du har goda chanser att få den beviljad. När skickade du in ansökan (har inte varit inne här på ett bra tag så ber om ursäkt för om du redan skrivit det).
Ja! Jag hoppas att jag får det! Vet inte hur jag ska lyckas annars, känns som jag måste jobba som en tok dom helgerna jag inte har barnen och de får man inte heller pga av dygns vila! Den 13 januari skickade jag in den! Läste igår att de va på ansökningar som inkom den 20 dec så en månad till så får jag nog svar!
 

sticksan0517

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
16 Februari 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Du får behålla det men vid större summa ompröva sägs det men jag har inte gjort det.
Tror min summa kommer ligga runt 30 000 i år, räknas nog som en större summa va? Man önskar ju att man kunde få behålla det för att göra alla saker som man annars bortprioriterar, som tandläkare ex.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Tror min summa kommer ligga runt 30 000 i år, räknas nog som en större summa va? Man önskar ju att man kunde få behålla det för att göra alla saker som man annars bortprioriterar, som tandläkare ex.
Jag hade meddelat det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp