• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Hskk

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
6 April 2021
Meddelanden
185
Mottagna reaktioner
18
Poäng
72
Nån som vet bästa banken att vara med i om man har skuldsanering förutom Hand*lsbanken och Sw*dbank?

Skandi* banken nekade direkt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Klar_fd_Släpptallt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 367
Blev medlem
6 Mars 2016
Meddelanden
1 665
Mottagna reaktioner
2 122
Poäng
1 367
Nån som vet bästa banken att vara med i om man har skuldsanering förutom Hand*lsbanken och Sw*dbank?

Skandi* banken nekade direkt.
Bästa vet jag inte men jag har haft Nordea såväl före som under min skuldsanering och det har fungerat utmärkt.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag öppnade konto i Länsförsäkringar när jag började släppa mina lån till kronofogden.
Detta enbart för att jag när min sanering är klar ska kunna ha möjlighet att få bolån utan att några historiska transaktioner till kronofogden ska synas.
Betalar in till min sanering via Swedbank där min lön kommer in.
 

Kalle115

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
22 September 2021
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
43
Poäng
157
Jag öppnade konto i Länsförsäkringar när jag började släppa mina lån till kronofogden.
Detta enbart för att jag när min sanering är klar ska kunna ha möjlighet att få bolån utan att några historiska transaktioner till kronofogden ska synas.
Betalar in till min sanering via Swedbank där min lön kommer in.
Får/kan bankanställda gå igenom transaktioner på ens bankkonto?
 

hoppfull2021

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
6 Januari 2021
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
520
Poäng
577
När jag omprövade klickade jag runt lite, nyfiken som jag är. Såg bla för att ompröva ökade utgifter fanns en rullista för vad de ökade kostnaderna var, och där fanns ”leasing av bil/bil köpt på kredit” med. Har någon härinne omprövat ökad kostnad pga något av det?
 

Kalle8888

V.I.P
Poäng: 367
Blev medlem
24 Mars 2021
Meddelanden
458
Mottagna reaktioner
176
Poäng
367
Om du inte har fått inledande skuldsanering så rullar nog löneutmätningen på som vanligt.
Har du fått inledande så rullar den på.
Jag fick alltså inledande i somras som jag betalat in på varje månad, sen fick jag löneökning med 900kr brutto/månad, efter jag och alla godkänt betalplanen fick jag avslag pga min löneökning. Avslaget kom förra veckan.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp