• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

verro

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
31 Augusti 2021
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
3
Poäng
6
Hej!
Någon som vet hur lång tid efter ett samtal från Kronofogden man kan få svar om inledande eller avslag?
Dem ringde oss för snart 2 veckor sedan med lite kompletteringsfrågor. Men än har vi inte hört något alls. Ansökta i slutet på maj
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Ja precis, men glömde ta med den summan, handlar om ca 900kr. Men har säkert med 20 olika små summor från alektum så känns som dom försöker göra detta medvetet.
Har din skuldsanering vunnit laga kraft ?
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Hej!
Någon som vet hur lång tid efter ett samtal från Kronofogden man kan få svar om inledande eller avslag?
Dem ringde oss för snart 2 veckor sedan med lite kompletteringsfrågor. Men än har vi inte hört något alls. Ansökta i slutet på maj
Tog det 3 mån innan dom ringde er ?
 

goingdown

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
25 Maj 2020
Meddelanden
93
Mottagna reaktioner
24
Poäng
102
Fick inledande den 18/8 och frågade om jag skulle komplettera med något då jag inte hört något från KF. Handläggaren sa att de har på sig att lämna in mina skulder tom sista september sen kollar de mitt ärende, så som det såg ut idag behöver de ingen komplettering. Är den fasen med ”kompletteringsfrågor” över då eller kommer de efter alla skulder är inlämnade?
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 815
Mottagna reaktioner
2 663
Poäng
1 857
Fick inledande den 18/8 och frågade om jag skulle komplettera med något då jag inte hört något från KF. Handläggaren sa att de har på sig att lämna in mina skulder tom sista september sen kollar de mitt ärende, så som det såg ut idag behöver de ingen komplettering. Är den fasen med ”kompletteringsfrågor” över då eller kommer de efter alla skulder är inlämnade?
Får man fråga när du ansökte ? Tänkte hur lång tid från du ansökte till inledande :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp