• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering fusk

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Då tycker jag att ni lägger ner denna tråkiga attityd. Sakargument kan du ta och glömma då denna är en fråga om det begåtts brott och vad man kan göra för att tipsa den berörda myndighet om detta fusk ni påstår har begåtts. Detta går omöjligt att bevisa även om det skulle läggas orimliga resurser på att utreda/undersöka ”fusket”. Om man lägger ner sina känslor i detta så kan man snabbt konstatera att detta inte kommer leda till något, men istället skriker man ANMÄL , RING MYNDIGHETER, TIPSA.

Känslor…
Testar igen

Lugna ner dig lite.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Fobanik

Viktig medlem
Poäng: 136
Blev medlem
5 Juni 2022
Meddelanden
82
Mottagna reaktioner
34
Poäng
136
Testar igen

Lugna ner dig lite.
Vad är det jag ska lugna ner med? Verkar som att viss person blivit maktgalen. Du borde inte vara otrevlig mot de som inte tycker om dig, speciellt när du är moderator. Detta maktspel sättet dig i dålig ljus. Du borde lugna ner dig lite och acceptera att inte alla tycke som dig.
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag tänker att ts ska göra det som känns rätt för henne ingen annan kan veta hur man reagerat innan man själv hamnat i den situationen.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Vad är det jag ska lugna ner med? Verkar som att viss person blivit maktgalen. Du borde inte vara otrevlig mot de som inte tycker om dig, speciellt när du är moderator. Detta maktspel sättet dig i dålig ljus. Du borde lugna ner dig lite och acceptera att inte alla tycke som dig.


Attityden, just för modereringen innan inlägg behöver rensas för att du hetsar på.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp