• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring 2024, hur mycket får ni?

Baklänges

V.I.P
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
302
Mottagna reaktioner
199
Poäng
366
Jag tycker det är så märkligt.
I deklarationen som skickades ut till mig i början av mars stod det ca 8000kr tillbaka, på skatteverkets hemsida stod det ca 26000kr. Det var samma dag.

Och nu har jag noll (jag har gjort ändringar och kommer inte få något besked förens senare).
Det är ganska stor skillnad. Kan någon här hjälpa mig lite så jag vet vad jag har att förhålla mig till.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Jag tycker det är så märkligt.
I deklarationen som skickades ut till mig i början av mars stod det ca 8000kr tillbaka, på skatteverkets hemsida stod det ca 26000kr. Det var samma dag.

Och nu har jag noll (jag har gjort ändringar och kommer inte få något besked förens senare).
Det är ganska stor skillnad. Kan någon här hjälpa mig lite så jag vet vad jag har att förhålla mig till.
Har du skulder hos kfm ?
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 296
Mottagna reaktioner
7 556
Poäng
5 137
Jag tycker det är så märkligt.
I deklarationen som skickades ut till mig i början av mars stod det ca 8000kr tillbaka, på skatteverkets hemsida stod det ca 26000kr. Det var samma dag.

Och nu har jag noll (jag har gjort ändringar och kommer inte få något besked förens senare).
Det är ganska stor skillnad. Kan någon här hjälpa mig lite så jag vet vad jag har att förhålla mig till.
Ja det är stor skillnad. Vad gjorde du för ändringar?
Har du gått genom din deklaration nyligen och kollat så att allt stämmer så du inte råkar ha skrivit ngt fel?
Du säger att det stod 8 k att få tillbaka när du fick deklarationen. Sen stod det 26 k samma dag och utan att du hade ändrat ngt? Eller stod det 26 k efter att du gjort ändringarna?
 

Nonamed

Ny medlem
Poäng: 6
Blev medlem
20 Februari 2024
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
2
Poäng
6
Tog tag i mina skulder förra året och betalade av allt, så jävla skönt! Hade ingen aning om att jag skulle få en enorm återbäring på 63.000 kr!
240406Utbetalning-63 018
 

Baklänges

V.I.P
Poäng: 366
Blev medlem
28 Januari 2024
Meddelanden
302
Mottagna reaktioner
199
Poäng
366
Ja det är stor skillnad. Vad gjorde du för ändringar?
Har du gått genom din deklaration nyligen och kollat så att allt stämmer så du inte råkar ha skrivit ngt fel?
Du säger att det stod 8 k att få tillbaka när du fick deklarationen. Sen stod det 26 k samma dag och utan att du hade ändrat ngt? Eller stod det 26 k efter att du gjort ändringarna?
Samma dag.
Jag har ändrat en k5 och k6.
Men det här var innan jag gjorde ändring.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp