• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Sista chansen lån

Jannebanan

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juli 2013
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag har lånat hos alla som smslåneföretag som använder bisnode, dvs vivus, vippi, folkia, okmoney, 38an och 247 kredit.

Jag har behöver nu ett nytt lån från något annat företag och har fått nej från alla. Klarar jag inte av att fixa ett lån, behöver inte va smslån så blir jag hemlös inom kort.

Jag behöver låna 4000 kr till hyra. Någon som har ett förslag om var jag kan få ett? Har fått nej hos alla som använder uc.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

tt2

V.I.P
Poäng: 42
Blev medlem
14 Februari 2012
Meddelanden
558
Mottagna reaktioner
1
Poäng
42
Extralånet, 38an, Nätlån
 

Jannebanan

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 Juli 2013
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Tack för förslagen alla. Jag har sökt de ni rekommenderade får hoppas det ordnar sig om någon har något fler så är jag tacksam för hjälp
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Jag har lånat hos alla som smslåneföretag som använder bisnode, dvs vivus, vippi, folkia, okmoney, 38an och 247 kredit.

Jag har behöver nu ett nytt lån från något annat företag och har fått nej från alla. Klarar jag inte av att fixa ett lån, behöver inte va smslån så blir jag hemlös inom kort.

Jag behöver låna 4000 kr till hyra. Någon som har ett förslag om var jag kan få ett? Har fått nej hos alla som använder uc.

Kredit365, det är samma som Folkia.

Annars avråder jag alla från att ens fundera på sms-lån. Testa hellre kreditkort om man nu måste. Då kan man iaf få låga avbetalningar när man inte kan betala. Sms-lånen leder enbart rakt till kronofogden med hemska räntor.
 

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Om du betalar tillbaka till OK Money kan du antagligen få högre från dom och även börja låna på Risicum.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp