• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sökte samlingslån - mina erbjudanden

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Hoppas det går vägen! Tack för informationen, visste inte att Santander vill ha kreditz, men det kanske blivit vanligt hos de flesta?
Tydligen gör dem det ibland. Även hört här på lånforum att de brukar vara väldigt snabba genom hela processen men för mig har dem varit otroligt sega genom allt så hade en dålig känsla där. Dessutom känner jag mig lite lurad för när jag ringde och fråga om vad det var som tog sån tid och fick då till svar att allt var klart, skulle ha pengarna idag eller på måndag men att de bara behövde kontrollera kontonumret jag angett att det verkligen var mitt.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
599
Mottagna reaktioner
378
Poäng
487
Ska söka samlingslån i alutet av september. Kan ni berätta vad kreditz kollar på? Vad kan man bli nekad på?
Jag vet tyvärr inte så mycket om dom, men de går ju igenom bankkonton och jag tror att de kollar (förutom spel-och swish) övriga lån. Ogillar det, men måste man så måste man.
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Jag vet tyvärr inte så mycket om dom, men de går ju igenom bankkonton och jag tror att de kollar (förutom spel-och swish) övriga lån. Ogillar det, men måste man så måste man.
Får du Collector bank så använder dom inte Kreditz det enda kompletteringar jag fick var lönespec.
 

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
599
Mottagna reaktioner
378
Poäng
487
Jag jobbar mig sakta nedåt i blancolånsträsket och hoppas kunna landa på en okej nivå någon gång. Allting ändras ju hela tiden, räntor höjs och allt fler kollar kontoutdrag. Vet att det på sikt säkert är bra, men jag önskar verkligen att jag ska få uppleva en något drägligare ekonomisk situation, någon gång under mitt liv.
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Jag jobbar mig sakta nedåt i blancolånsträsket och hoppas kunna landa på en okej nivå någon gång. Allting ändras ju hela tiden, räntor höjs och allt fler kollar kontoutdrag. Vet att det på sikt säkert är bra, men jag önskar verkligen att jag ska få uppleva en något drägligare ekonomisk situation, någon gång under mitt liv.
Det kommer du göra. Din dag kommer. Fortsätt vara stark och bara betala av hela tiden och tänk positivt och framåt. Min resa har varit skit jobbigt. Jag jobbar 08-16:30 mån-fre sedan fre-sön 18.00 - 06.00 på andra jobbet. Fredag och måndag är värst då jag dygnar har gjort så i snart 2 år.
 

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Det kommer du göra. Din dag kommer. Fortsätt vara stark och bara betala av hela tiden och tänk positivt och framåt. Min resa har varit skit jobbigt. Jag jobbar 08-16:30 mån-fre sedan fre-sön 18.00 - 06.00 på andra jobbet. Fredag och måndag är värst då jag dygnar har gjort så i snart 2 år.
Riktigt starkt jobbat av dig verkligen. Att du kämpat såhär länge så hårt är ett under. Tror inte jag hade klarat av det. På tal om Collector så fick jag dem som alternativ också på hela beloppet, dock blev månadskostnaden för mig lägre om jag valde de som erbjöd 350 000 kr. Men har kvar collector också ifall det skulle skita sig med SEB och Marginalen.
 
Senast ändrad:

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
599
Mottagna reaktioner
378
Poäng
487
Håller med ovanstående! Riktigt starkt av dig att köra på så hårt! Jag gör allt jag kan för att få det gå runt, alla extra inkomster jag kan få tar jag. Hoppas du orkar hålla ut! Tack för peppande ord!!
 

Nyttliv

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
9 Maj 2022
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Ta inte mycket lån. Det kommer å krossa dig och förstöra ditt liv.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp