• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sökte samlingslån - mina erbjudanden

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Den här gången sökte jag med Axa Finance för första (och sista) gången. Det var inget fel alls på killen som ringde upp mig och skötte sökningen, tvärtom, men jag föredrar att själv följa utvecklingen med olika erbjudanden och villkor. Så det var helt enkelt han som berättade det för mig på telefon. Och eftersom det inte gick att lösa Fairlo "Lösa" så var jag tvungen att lösa in det sista på ett blancolån där jag egentligen hade mycket bättre ränta än på marginalen-lånet. Så det var ju en klar nackdel med att de krävde 100 procent lösen. Jag fick också väldigt dålig ränta på Zmarginalen, effektiv drygt 18 procent, men min plan är att inom en hyffsat överskådlig framtid lösa in det som del i ett större samlingslån så det fick vara värt det för att kunna lösa in alla krediter (utom Fairlo då)
Vad drygt. Fick dock inget lösenkrav vad jag kan se. Men valde att gå vidare med Santander. Självklart buggar signeringen så Lendo försöker ringa dem och se om dem kan lösa det. Lär väl inte få någon återkoppling idag misstänker jag...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Så fick man en ny länk att gå in på för att signera det sista men inte funkade det heller... Blir att ringa imorgon igen när dem öppnar.
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Testade flera olika och både på dator och mobil men inget funka. Men testade nu imorse igen och det gick bra så nu är allt signerat. Väntar på bekräftelse SMS/mail från dem om att pengarna betalas ut.
Grattis och håller alla tummar för dig! Själv väntar man svar efter komplettering på en ansökan.
 

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Grattis och håller alla tummar för dig! Själv väntar man svar efter komplettering på en ansökan.
Tack! Är så nervös just nu. Rädd för att det ska bli avslag vid mållinjen här. Hoppas det går vägen för dig också!
 

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Tyvärr sket det sig med Santander då dem i sista stund ville ha kreditz och sen neka mig. Ringde upp Lendo som berätta att jag hade fått ett bättre erbjudande från SEB med 8% ränta istället så nu tog jag det. Förhoppningsvis håller de sig till 0 kompletteringar och skickar hem skuldebrevet här snarast...
 

Mollymunter

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
29 Mars 2018
Meddelanden
599
Mottagna reaktioner
378
Poäng
487
Hoppas det går vägen! Tack för informationen, visste inte att Santander vill ha kreditz, men det kanske blivit vanligt hos de flesta?
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Tyvärr sket det sig med Santander då dem i sista stund ville ha kreditz och sen neka mig. Ringde upp Lendo som berätta att jag hade fått ett bättre erbjudande från SEB med 8% ränta istället så nu tog jag det. Förhoppningsvis håller de sig till 0 kompletteringar och skickar hem skuldebrevet här snarast...
Håller tummarna för dig!
Jag fick idag utbetalt av Collector bank. Lycka till! <3
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp