• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt smslån Pjum?

Vic86

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
20 Oktober 2020
Meddelanden
347
Mottagna reaktioner
139
Poäng
327
Följer denna tråd med spänning. Kul och se om ni får någon deg!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nickos

Kunnig medlem
Poäng: 122
Blev medlem
5 Oktober 2022
Meddelanden
256
Mottagna reaktioner
29
Poäng
122
En enkel skärmdump skulle ju öka trovärdigheten, men fler borde ju kunna se på sina konton.

Vad menar du med dragningar? Står tydligt att första betalning beräknas till 31 menar du två avgifter så stämmer ju inte summan 195x2 =390 15000- 390 = 14610 har du tre avgifter 14610 - 195 = 14415
Finns fler än bara pjum som kan dra från mitt konto va?
 

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
2 022
Mottagna reaktioner
1 088
Poäng
897
Fick precis svar på mejl

Utbetalningarna påbörjas imorgon måndag. Vi kommer att ta dom i ordning från fredag och framåt. Så vi ber om ursäkt om det tar lite tid. Det har varit extremt populärt att ansöka hos Pjum i helgen.
Alltså du har typ skickat 100 mail till dom innan lånet ens är utbetalt. Jag vet inte. Du kanske skall lugna ner dig en smula?
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Den här tråden håller på kort tid att slå rekord i antal upprepade frågor :D

Jag tycker att den är rolig ändå. Ser fram emot utvecklingen. Hoppas bara att folk stannar här istället för massa nya om just samma pyjamas eller vet ej vad de heter :D
 
Senast ändrad:

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Finns fler än bara pjum som kan dra från mitt konto va?
Du skriver att du ser att 15.000 är på väg från pjum, när du blir ifrågasatt för summan inte stämmer drar du till med att summan du skall få är 14385 om jag minns rätt eller nått. Då säger jag vad menar du med avdrag. Det är ju knappast så att summan dras från pjums betalning till dig om det rör nått annat utan från ditt saldo. Samt att en person fått mail om att de inte ens har börjat betala ut.
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Märkligt, har SEB. Kan alltid se lön eller utbetalningar från försäkringskassan, CSN men inte från andra ställen. Hur kan du se det? Aldrig hört, och vilka typer av insättningar skulle det vara menar du?

I remember that I could see att Remember’s lån är på väg när jag fick samlingslån. Har Nordea. Vet inte om snabbalån men jag tror att jag kunde se Loanstep också nån gång. Är 100% säker iaf när det gäller Remember. Pengarna på kontot dagen efter.
 

Nickos

Kunnig medlem
Poäng: 122
Blev medlem
5 Oktober 2022
Meddelanden
256
Mottagna reaktioner
29
Poäng
122
Du skriver att du ser att 15.000 är på väg från pjum, när du blir ifrågasatt för summan inte stämmer drar du till med att summan du skall få är 14385 om jag minns rätt eller nått. Då säger jag vad menar du med avdrag. Det är ju knappast så att summan dras från pjums betalning till dig om det rör nått annat utan från ditt saldo. Samt att en person fått mail om att de inte ens har börjat betala ut.
Det är inte pjum som ska dra? Summan är alltså in från pjum och ut från 2 andra som drar av mig i februari. Frågor på det? Jag har inte sagt att du behlver tro mig? Huvudsaken jag vet vad de är :)
 

JohanL92

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
14 Februari 2019
Meddelanden
156
Mottagna reaktioner
96
Poäng
257
EFAA8E5F-6A3A-4BF2-86F1-1B01B591E737.jpeg

Jag fick detta SMS i fredags.
Återstår att se om några pengar kommer.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp