• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Nytt smslån Pjum?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
2 022
Mottagna reaktioner
1 088
Poäng
897
Jag vill inte låta nedlåtande eller så, men detta är nog den mest desperata tråd jag läst på länge. Jag förstår allas desperation efter pengar, har själv varit där, men tänk gärna ett steg längre när det lanseras såna här nya aktörer på marknaden. Finns det inte andra möjligheter att få ordning på ekonomin än att ta dessa skitlån? Har man dessutom lite bättre förutsättningar finns det nog bättre alternativ än dessa.
Hoppas ingen blir lurad <3
Helt sinnessjuk tråd
 

Trött84

Aktiv medlem
Poäng: 92
Blev medlem
2 April 2017
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
23
Poäng
92
Alltså denna tråd tur att man har 1 år kvar på den 5åriga skuldsaneringen och inte kan ansök för detta är bara komiskt. All kommer få ett Mail med Björn Rosenströms Låt Du har blivit Lurad imorgon av Pjum på engelska
 

Kenza

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
11 Maj 2022
Meddelanden
306
Mottagna reaktioner
96
Poäng
267
Fick precis svar på mejl

Utbetalningarna påbörjas imorgon måndag. Vi kommer att ta dom i ordning från fredag och framåt. Så vi ber om ursäkt om det tar lite tid. Det har varit extremt populärt att ansöka hos Pjum i helgen.
 

Kenza

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
11 Maj 2022
Meddelanden
306
Mottagna reaktioner
96
Poäng
267
Alltså de kmr nog inte bli utbetalning imorgon. Får en magkänsla av mejlet :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp