• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

Rogle

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
29 Juni 2012
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Sökte på morgonen i måndags, svar på mail igår eftermidag att det var beviljat och pengar inne idag.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
UC

Sökte midsommar helgen inget svar, gjorde ny ansökan i torsdags i tron att ansökan var fel. Fick hem 2 uc idag från keykode.

Inte ok eller vad tycker ni har fortfarande inte sett några pengar eller fått avslag
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Så bra att somliga får sina pengar, somliga får inte fast det inte har mer än tex 3 UC förfrågningar, inga betanm, inget skuldsaldo etc etc. Lite lån och bra inkomst.

Som sagt de är omöjliga att få kontakt med.
Eftersom att keycode är samma ställa så har jag försökt maila till deras info också, men det fungerar inte där heller. Det fungerar inte heller att ringa, de svarar inte, samma telenummer, nödkontanter och keycode så det är samma företag, på ena stället kallr lånet för nödkontanter och på det andra trygghetslån.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Sökte midsommar helgen inget svar, gjorde ny ansökan i torsdags i tron att ansökan var fel. Fick hem 2 uc idag från keykode.

Inte ok eller vad tycker ni har fortfarande inte sett några pengar eller fått avslag

Precis samma förlopp för mig. 2 UC, inga pengar, inga mejl...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
cashbar

Ja ja man blir lite lätt full i skratt när man läser tidigare komentar om cashbar och när man går in på deras sida läser man : Ansökan sker enkelt på vår hemsida och du får svar direkt......

Sedan blev jag förvånad att man skulle söka via smskod ???
 

nina

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
4 November 2011
Meddelanden
265
Mottagna reaktioner
6
Poäng
52
jag har en känsla av att detta är bluff.
läs på rejta och läs keycodes bedömning av kunderna.det är inte bra iallafall.
jag har själv prövat söka den 26 juni,ville se om de godtar anmärkningar skuldsaldo,utmätning.har inte hört ett ljud.ingen uc kan vara tagen heller eftersom ingen kopia har kommit hem.de svarar inte på mail.
men det jag är orolig över vad kan dom göra med kontonummer.jag läste i nån tråd här en till undrade detsamma.ska kolla banken om autogiro är kopplat det har jag inte ens tänkt på.men nån som vet om dom kan ha uppgifterna till något?

var kan man anmäla dessa?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej Nina! Jag kollade på Rejta vad som skrevs om Keycode. Det var ju hemskt. Enligt min mening verkar det vara ett mycket oseriöst företag. Ni andra som är nyfikna, gå till google och skriv in "rejta" och "keycode" så hittar ni nyttig information.
Tyvärr tar företaget Keycode/Nödkontanter en UC och de tycks bara svara på en del av ansökningarna, om man ser på kommentarerna här på denna tråd, och resten struntar de i. De verkar även vara väldigt svåra att komma i kontakt med.
 

jto

V.I.P
Poäng: 92
Blev medlem
9 November 2011
Meddelanden
512
Mottagna reaktioner
17
Poäng
92
Sökt i måndags 2/7, fick svar via mail dagen efter att det blev avslag vilket var väntat.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp