• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Nödkontanter

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Sökt i morse

Inget svar...antar att man inte är beviljad då eftersom de som fått lån verkat få in pengarna direkt...
 

rebecca

Ny medlem
Poäng: 2
Blev medlem
1 Juli 2012
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Någon mer som har hört något från nödkontanter? Jag sökte i söndags kväll... inget svar. Är det någon här som har väntat länge och fått det beviljat? Eller är det utbetalning direkt för de som blir beviljade.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Nej, de svarar inte alls och jag tycker att kan de överhuvudtaget varken svara på mail eller i telefon och ge besked om ett lån är godkänt eller man får avslag så har de inte skött låneansökan korrekt och de borde se till att förfrågan från UC tas bort. Nej, dessa kan jag verkligen INTE rekommendera. Jag känner mig hemskt lurad.
 

svalan

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
18 Oktober 2011
Meddelanden
607
Mottagna reaktioner
119
Poäng
317
svar

hej jag fick svar efter 2 dagar avslag
sökte igen fick svar dagen efter avslag
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
man borde anmäla de till finans inspektion för deras beteende
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Håller med Alex

Ja, man borde nog prata med en konsumentvägledare om vad som har hänt och om man kan gå vidare med ärendet. Att inte kunna få ett svar på en ansökan tycker jag är märkligt trots att jag har skickat upprepade mail och försökt ringa dem.
 

alex2

V.I.P
Poäng: 52
Blev medlem
14 Mars 2012
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
8
Poäng
52
De har nog inga pengar kvar att låna ut ochdt gäller även cashbar som har samma beteende
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp