• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Moneybuddy igång igen!

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Kan ni alla betala tillbaka era lån så dom har råd att öppna igen tack! :D
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Ja faktiskt... Dom(om dom nu är flera personer bakom sajten) skyller på datasystemproblem...men dom har nog inte varken tid el råd att ha öppet för nya ansökningar nu. Verkar som alla här inte kunnat betala tillbaka...antar det är minst 10ggr fler som inte är på forumet som är i samma sits.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hade de bara gått med på någon form av avbetalningsplan så skulle ju pengar redan börjat komma in istället för att hota med Kf.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ja faktiskt... Dom(om dom nu är flera personer bakom sajten) skyller på datasystemproblem...men dom har nog inte varken tid el råd att ha öppet för nya ansökningar nu. Verkar som alla här inte kunnat betala tillbaka...antar det är minst 10ggr fler som inte är på forumet som är i samma sits.

dom borde ju veta om vid detta laget att många inte klarar av betala tillbaka så startar dom sms utlåning så får de skylla sig själva.och det borde va avb på dessa lån.då hadde funkat bättre både för oss som lånar och de som lånar ut.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Moneyduddy

Tror jag ska följa deras företagsidé. Starta en bilfirma med en bil i lager. När det är såld och jag fått in alla pengar så köper jag en ny och säljer.......
 

tt2

V.I.P
Poäng: 42
Blev medlem
14 Februari 2012
Meddelanden
558
Mottagna reaktioner
1
Poäng
42
Japp, vet inte riktigt varför men dom öppnar cirka 1 gång i månaden och stänger lika fort.
 

smeesan

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
13 Januari 2012
Meddelanden
307
Mottagna reaktioner
10
Poäng
62
Jag är nyfiken på hur det gått för er som fått inkassokrav och som inte betalat, har de skickat dessa vidare till kf ännu?
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Jag är nyfiken på hur det gått för er som fått inkassokrav och som inte betalat, har de skickat dessa vidare till kf ännu?

Mitt skulle varit betalt 27:e mars. Har inte fått från KFM ännu. Dock kunde jag betala idag tack och lov så hoppas jag slipper det nu. Verkar som de väntar med KFM i alla fall...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp