• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Moneybuddy igång igen!

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Det är rätt pinsamt med såna företag som det här, dinfinans och liknande som titt som tätt verkar få slut på pengar. Det räcker med att någon här länkar så tar det slut. Det är ju egentligen inte riktigt seriöst... Man bör ju ha en stabil grund att stå på och inte 25.000 eller så som tar slut xD
Kunde inte ha sagt det bättre själv ingen av de nya långivarna verkar fungera tur att det finns gamla långivare att vända sig till när det behövs.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
DÄR! Utlåningen är stängd!

Får se vilka som får några pengar nu då... Och om förlängningsmöjlighet finns eller ej.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
978
Poäng
907
Sökte du lån och fick beviljat?
 

jasse

Kunnig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
11 November 2011
Meddelanden
215
Mottagna reaktioner
6
Poäng
42
Jag betalade in över 6000:- häromdagen...det var nog de pengarna de hade att låna ut... :)
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Någon som fått sitt moneybuddyärende skickat till KF?
Dåligt att dom inte ens besvarar mailen där man ber om betalningsplan.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 054
Mottagna reaktioner
13 789
Poäng
9 547
Hej !

Att betala 2013 04 25, 6 752 kr.
Om betalning uteblir, skickas fakturan till Kronofogden.

Nästa gång du lånar kan du själv via mina sidor, välja att förlänga lånet en månad, mot en avgift.
Lånet kan endast förlängas en gång, därefter måste lånet återbetalas i sin helhet,

Med vänlig hälsning
MoneyBuddy.
 

Piraten

V.I.P
Poäng: 62
Blev medlem
14 September 2011
Meddelanden
397
Mottagna reaktioner
8
Poäng
62
I dag till KFM

såg nu att jag igår fått mail från dem att betalningen skulle vara till handa 22 april annars skickar de den på kvällen till kfm.

Kan naturligtvis inte betala tre dagar innan lön, sade att jag kan betala lite nu och resten 27 april. Får se om de går, annars får man ju 10-15 dagar extra för 800 kr
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Samma här..

såg nu att jag igår fått mail från dem att betalningen skulle vara till handa 22 april annars skickar de den på kvällen till kfm.

Kan naturligtvis inte betala tre dagar innan lön, sade att jag kan betala lite nu och resten 27 april. Får se om de går, annars får man ju 10-15 dagar extra för 800 kr

Jag fick ett likadant sms.. frågade ungefär samma som dig.. men det blev ett NEJ!
Tyvärr...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp