• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Monefit.se, har ni testat?

Dennis

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
10 April 2017
Meddelanden
212
Mottagna reaktioner
71
Poäng
217
Ok. Vad det längesen du fick krediten där ? Hur lång tid tog det tills du fick utbetalningen ?
Det var 1,5 månad sen .. men de va mkt strul även då för flera . Maila till creditstar va de som funkade för mig .
Processen var ungefär såhär :

1 ansökan - inget återkoppling på en vecka och inget svar på mail
2 mailade creditstar(kopia monefit)
3 fick svar inom ett dygn , dom behövde kontoutdrag , blev godkänd på lägre belopp än sökt inom 5 timmar från att ja skickade in underlaget (sökte 40 men fick 20)

Utbetalningar har sen dess skett på 1 minut varje gång jag begär nytt så de funkar bra så fort man fått klart med allt :)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mml

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
7
Poäng
52
Det var 1,5 månad sen .. men de va mkt strul även då för flera . Maila till creditstar va de som funkade för mig .
Processen var ungefär såhär :

1 ansökan - inget återkoppling på en vecka och inget svar på mail
2 mailade creditstar(kopia monefit)
3 fick svar inom ett dygn , dom behövde kontoutdrag , blev godkänd på lägre belopp än sökt inom 5 timmar från att ja skickade in underlaget (sökte 40 men fick 20)

Utbetalningar har sen dess skett på 1 minut varje gång jag begär nytt så de funkar bra så fort man fått klart med allt :)
Hur var dina förutsättningar?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp