• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Doodles

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 247
Blev medlem
4 September 2020
Meddelanden
2 383
Mottagna reaktioner
1 911
Poäng
1 247
Hm.. tycker allt låter lite märkligt denna månaden. Krediten som jag slutbetalat är borta på Kreddy och på kreditupplysningen. Men är inte registreras som slutbetald på kreditkollen på minuc.se.
Sedan vét vi inte om Kreddy alltid ligger efter. Det är ett antagande baserad på tidigare erfarenheter. Nu när Kreddy legat nere ett tag, kan det vara pga de ändrat referensdatans ursprung. Nu kanske Kreddy uppdateras först. Låt oss se några månader.
 

hejsanop

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
25 April 2023
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej allihopa,
Jag har betalt smslån och undrar varför kreddy fortfarande inte har uppdaterats det har gått 5 dagar
 

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Hej allihopa,
Jag har betalt smslån och undrar varför kreddy fortfarande inte har uppdaterats det har gått 5 dagar
Har du betalat för 5 dagar sen menar du? Upplysningen uppdateras bara 1 gång i månaden och brukar vara nån gång mitt i månaden. Så betalade du för 5 dagar sen uppdateras upplysningen nån gång mitten i maj.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp