• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

svensson__

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
10 Juli 2018
Meddelanden
91
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Hmm.
Legat på 2,9 i riskprognos en längre tid. Efter dagens uppdatering åkte jag upp på 8.
Inga nya lån eller krediter, en förfrågning senaste 12 månaderna. Lite frågande till vad som gjort för att denna stora förändring skulle ske? Inkomst högre än tidigare dessutom…
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pepparkvarn

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
11 April 2019
Meddelanden
312
Mottagna reaktioner
155
Poäng
347
Hmm.
Legat på 2,9 i riskprognos en längre tid. Efter dagens uppdatering åkte jag upp på 8.
Inga nya lån eller krediter, en förfrågning senaste 12 månaderna. Lite frågande till vad som gjort för att denna stora förändring skulle ske? Inkomst högre än tidigare dessutom…
Kanske hamnat i en ny lönekategori
 

Goxu

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
28 Juli 2021
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
47
Poäng
157
3 FF försvann under februari och mars.
Jag slut betalade en hemsk kredit Qliro, 14.000kr. Uppdaterade igår men fortfarande inga förändringar på UC!
Det här jävla systemet verkar har sensorer och läser våra tankar. Eller är med i det här forumet och reta oss. Nu Champions League. Hoppas Milan vinner skiten. Blir en spännande semifinal Milan-Inter.
Tänker att något skulle hända när man fått bort ca 140 000 på en uppdatering. Aja inte hela världen då jag inte ska söka något nu. Blir intressant i Juli för då byter jag kommun + sålt lägenhet och kommer att få bort 1,3 i bolån och ca 500K på krediter och blanco.

Kom på att 2 förfrågningar även försvinner
 

Xix

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
14 Maj 2017
Meddelanden
261
Mottagna reaktioner
121
Poäng
307
Min årsinkomst sjönk till 280 000 från 375 000, och underskottet ökade från 30k till 85k - men betyget är oförändrat kvar på 0,4 trots blanco på 615 000 samt en outnyttjad kredit på 30k.

9 maj försvinner en FF av tre.. blir spännande om det kan få det att ändras eller ej.. fast bolånet försvinner också månaden efter så betyget lär väl gå upp totalt sett i juni sen.
 

Mml

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
7
Poäng
52
Någon mer vara kreditbetyg har uppdaterats hos kreddy men inte på minuc.se?
 

Mimmy

Kunnig medlem
Poäng: 72
Blev medlem
14 Oktober 2022
Meddelanden
117
Mottagna reaktioner
17
Poäng
72
Min Uc är oförändrad även om inkomsten ökade avsevärt och jag betalade av ett lån..märkligt:facepleading:
 

Mml

Kunnig medlem
Poäng: 52
Blev medlem
26 Augusti 2022
Meddelanden
145
Mottagna reaktioner
7
Poäng
52
Du har fel där. Kreddy ligger alltid efter UC.
Du har bättre betyg på Kreddy som du säger men det ska bli det som finns i UC i dagsläget.
Hm.. tycker allt låter lite märkligt denna månaden. Krediten som jag slutbetalat är borta på Kreddy och på kreditupplysningen. Men är inte registreras som slutbetald på kreditkollen på minuc.se.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp