• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Ister

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
919
Mottagna reaktioner
417
Poäng
537
Hej det 29 juni gick jag från 8 st ff till 3st betyget är dock oförändrat ligger på 2,0% nu.vad tror ni jag kommer hamna på när UC har uppdaterats??
Planen är att söka lån så fort det är uppdaterat
Enligt min erfarenhet så förändras inte betyget i efterhand när det gäller FF som försvinner, den uppdateringen brukar ske vid samma tillfälle som FF försvinner.

Dock vore det bra, även för mig, om betyget kan sjunka vid uppdatering när FF försvinner tidigare i månaden .
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 408
Mottagna reaktioner
1 029
Poäng
897
Hej det 29 juni gick jag från 8 st ff till 3st betyget är dock oförändrat ligger på 2,0% nu.vad tror ni jag kommer hamna på när UC har uppdaterats??
Planen är att söka lån så fort det är uppdaterat
Det uppdateras direkt när dem försvinner tyvärr
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
400
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Känns ju helt befängt om det inte gör någon skillnad att gå från 8ff till 3 sen har jag betalt in 2 lån som syns på uc denna månaden som jag väntar på att ska försvinna så när dom försvunnit från Kreddy ska jag söka tänker jag.. så ser jag om betyget har ändrat sej
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 897
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 408
Mottagna reaktioner
1 029
Poäng
897
Känns ju helt befängt om det inte gör någon skillnad att gå från 8ff till 3 sen har jag betalt in 2 lån som syns på uc denna månaden som jag väntar på att ska försvinna så när dom försvunnit från Kreddy ska jag söka tänker jag.. så ser jag om betyget har ändrat sej
Lånen du betalat uppdateras ju inte direkt sker runt 15-16 i månaden. Men FF och anmärkningar är i realtid
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Känns ju helt befängt om det inte gör någon skillnad att gå från 8ff till 3 sen har jag betalt in 2 lån som syns på uc denna månaden som jag väntar på att ska försvinna så när dom försvunnit från Kreddy ska jag söka tänker jag.. så ser jag om betyget har ändrat sej
Kollar du via UC eller på Kreddy appen ?
har för mig Kreddy appen kan släpa lite efter också.
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
400
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Lånen du betalat uppdateras ju inte direkt sker runt 15-16 i månaden. Men FF och anmärkningar är i realtid
Då är det ännu mer konstigt dock som sagt använder jag mej av Kreddy dom e ju lite efter
För kollade innan den 28 och det var samma betyg som den 30 så inget som ändrats
 

potterhead08

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
16 Februari 2021
Meddelanden
106
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Gick från 0.9 till 0.7 inatt när 7ff blev 6. Snart börjar jag känna att jag vågar söka samlingslån! Ska jag vänta till 5ff eller spelar det ingen roll?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 779
Poäng
9 547
0.7% är ett helt okej betyg ju.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp