• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ister

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
919
Mottagna reaktioner
417
Poäng
537
Om jag ordnar betalkoll (MicroUC) kommer engagemanget uppdateras juli/aug och undrar om det ser bättre/märkbar skillnad
Om du varken har synliga lån eller krediter på din UC så tycker jag du ska behålla det så, känns som en chansning att skaffa ett engangemang av något slag bara för att sänka din UC.
 
G

Gäst900

Gäst
Poäng: 0
Har tänkt söka samlingslån i juli. Har 7 ff nu som blir 6 imorgon som blir 5 24/7. Hur stor skillnad tror ni det gör när man går från 6 till 5? Jag vill söka så fort som möjligt och skulle gärna söka redan vid 6 ff.
 

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
835
Mottagna reaktioner
945
Poäng
737
Äntligen uc på 0,6 ..
Behöver söka samlingslån för att få ner mina räntor
 

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
415
Poäng
527
Hej alla!

Nu i juli månad skulle jag gissa på att uppdateringen sker tidigare än vanligt. Förra året skedde uppdatering 10e juli. Jag minns det för det sabbade min ansökan. Så vet ni mer er att er uc kommer bli sämre efter uppdateringen och behöver samlingslån, sök så snart som möjligt.
 

Flaxiflax

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
19 Februari 2014
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Jag förstår inte, idag försvann tre förfrågningar och betyget är helt oförändrat? Om man har många ff spelar det då ingen roll när några försvinner?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Jag förstår inte, idag försvann tre förfrågningar och betyget är helt oförändrat? Om man har många ff spelar det då ingen roll när några försvinner?
Nä de brukar inte spela sån stor roll om man har många. Största skillnad vad jag upplevt är när man börjar komma ner mot 6-5 st då ser man förändring.
 

Moffen87

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
28 Oktober 2020
Meddelanden
400
Mottagna reaktioner
65
Poäng
207
Hej det 29 juni gick jag från 8 st ff till 3st betyget är dock oförändrat ligger på 2,0% nu.vad tror ni jag kommer hamna på när UC har uppdaterats??
Planen är att söka lån så fort det är uppdaterat
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp