• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
S

Skattlös

Gäst
Poäng: 0
Frågor om lån och sånt kanske ni kan ta i relevant tråd så kan vi hålla oss till kreditbetyg i den här.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Från 0.4-0.5 ingen aning om vad som skiljer
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
244
Poäng
447
Testade att ändra mitt underskott idag, får se om de kommer med i nästa uppdatering i juni, då jag redan fått skattepengarna. Ändrade från 133 till 18 tusen. Då det inte känns trovärdigt att skriva 0?

320 i inkomst. Så om det går igenom tror ni det händer något med uc då? Kommer ha 3 ff kvar isåfall och i augusti blir de 6 månader. Blir spännande och se om ändringen åker med resten av deklarationerna
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 364
Mottagna reaktioner
715
Poäng
677
Testade att ändra mitt underskott idag, får se om de kommer med i nästa uppdatering i juni, då jag redan fått skattepengarna. Ändrade från 133 till 18 tusen. Då det inte känns trovärdigt att skriva 0?

320 i inkomst. Så om det går igenom tror ni det händer något med uc då? Kommer ha 3 ff kvar isåfall och i augusti blir de 6 månader. Blir spännande och se om ändringen åker med resten av deklarationerna

Hur mycket har du i lån?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp