• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ljusning

Aktiv medlem
Poäng: 86
Blev medlem
5 Juli 2020
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
26
Poäng
86
Min är inte uppdaterad i kreditkollen eller vad det heter, men uppdaterad i min upplysning. Trots minskning av underskott och ökning av lön hände inget med betyget
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Mitt kreditbetyg saknas helt plötsligt och jag kommer inte in på kreditkollen heller. :facejoy:
 

Roberto77

Viktig medlem
Poäng: 227
Blev medlem
25 December 2020
Meddelanden
94
Mottagna reaktioner
82
Poäng
227
Jag kommer in utan problem. Hoppas min score åker ner igen.. jag som äntligen var nere i ”bra” och så gick jag upp igen dagen efter.. känns skumt då inget annat har förändrats utom 120k med i inkomst och endast 2k i underskott
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Jag kommer in utan problem. Hoppas min score åker ner igen.. jag som äntligen var nere i ”bra” och så gick jag upp igen dagen efter.. känns skumt då inget annat har förändrats utom 120k med i inkomst och endast 2k i underskott
Jag är också spänd, har legat på 44,5 % rätt länge nu, trots förfrågningar som försvinner mm så händer inget. Nu har jag däremot ökat min inkomst till det dubbla från föregående år så hoppas ju en liten förbättring iallafall!
 

skuldmannen87

Kunnig medlem
Poäng: 347
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
152
Poäng
347
De uppdaterar ju kreditkollen till nya utseendet idag, möjligen det som spökar lite då.
 

Ljusning

Aktiv medlem
Poäng: 86
Blev medlem
5 Juli 2020
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
26
Poäng
86
Fantastiskt att alla företag ska uppdatera system och utseende och göra alla förändringar samtidigt. Som upplagt för att krångla till det.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp