• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

erik23

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
12 Juli 2018
Meddelanden
739
Mottagna reaktioner
378
Poäng
487
Tack för konstruktiva och ärlig svar, frågar pga första gången jag söker nu på måndag meddelsr hur det går här

går att söka på helgen med ;)
Men ska bli spännande att se vad du får för erbjudanden men mest spännande ska bli att se ditt betyg när du nollat krediterna :)

Om du nu ska samla lån såklart för det framgick inte såg jag nu hehe. Gör du inte det kommer betyget öka istället :facejoy:
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
går att söka på helgen med ;)
Men ska bli spännande att se vad du får för erbjudanden men mest spännande ska bli att se ditt betyg när du nollat krediterna :)

Om du nu ska samla lån såklart för det framgick inte såg jag nu hehe. Gör du inte det kommer betyget öka istället :facejoy:

Kommer kanske söka imorgon kväll har då måndagen mwd att få chans på erbjudandet
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Svårt det är att hålla sig från att pröva att söka ju närmare man är sitt mål. Från 26% i jan -20 till 5,5 % idag. hade runt 30/40 % 2019. Sugen på att pröva söka men ska INTE . Inväntar deklarationen och sista FF borta. Jag får sämre och sämre tålamod. 5 månader kvar typ. Peppa gärna
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Svårt det är att hålla sig från att pröva att söka ju närmare man är sitt mål. Från 26% i jan -20 till 5,5 % idag. hade runt 30/40 % 2019. Sugen på att pröva söka men ska INTE . Inväntar deklarationen och sista FF borta. Jag får sämre och sämre tålamod. 5 månader kvar typ. Peppa gärna

Jag hade samma känsla som dig , ungefär samma betyg tills jag börjat få hjälp här och nära och nu 1år så e jag på 3ff och 4.7% o ska söka imon så håll ut...jag väntade i år
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Svårt det är att hålla sig från att pröva att söka ju närmare man är sitt mål. Från 26% i jan -20 till 5,5 % idag. hade runt 30/40 % 2019. Sugen på att pröva söka men ska INTE . Inväntar deklarationen och sista FF borta. Jag får sämre och sämre tålamod. 5 månader kvar typ. Peppa gärna
Så himla bra jobbat, tänk vilken lång väg du gått för att kommit hit! Håll ut ett tag till. Du har klarat den längsta delen nu :folded: så du klarar en liten liten bit till <3
 

Gäst86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
9 Maj 2019
Meddelanden
277
Mottagna reaktioner
60
Poäng
207
Såg att någon skrev att det går att söka samlingslån även på helger? Får man erbjudanden även lö-sö eller kommer erbjudanden på måndag om man söker en helg?
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Såg att någon skrev att det går att söka samlingslån även på helger? Får man erbjudanden även lö-sö eller kommer erbjudanden på måndag om man söker en helg?
Beroende på dina förutsättningar får du vanligtvis erbjudande direkt. Är du ett ”gränsfall” för att beviljas lån kan de vilja hantera ansökan manuellt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp