• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

mori342

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
27 Maj 2020
Meddelanden
122
Mottagna reaktioner
31
Poäng
147
Jag blev av med 3st ff men inge skillnad på min uc, är det inte konstigt?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Jula

Aktiv medlem
Poäng: 6
Blev medlem
11 December 2020
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Mellan 15-20 uppdateras så I januari samma
Inget nytt hos mig idag. Kanske inte uppdaterar på helgen? Se hur det ser ut imorgon Måndag.

Väntar nämligen på betalda blancon som jag vill se som avslutade, då dom är bekräftat avslutade hos kreditgivarna.
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Inget nytt hos mig idag. Kanske inte uppdaterar på helgen? Se hur det ser ut imorgon Måndag.

Väntar nämligen på betalda blancon som jag vill se som avslutade, då dom är bekräftat avslutade hos kreditgivarna.
månadens uppdatering skedde redan den 11e, så nästa uppdatering sker i januari
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Jag blev av med 3st ff men inge skillnad på min uc, är det inte konstigt?

Sen augusti hände inget hos.mig trots ff försvann.m.m ... men i veckan försvann en ff från 7st till 6 så blev jag av med hela 3% tror då från 7 och neråt händer mycket .... nästa vecka försvinner en till och januari 2 till ... ju mindre du har desto större skillnad händer tror jag ... nån som kan instämma
 

Rufus

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
22 Augusti 2019
Meddelanden
883
Mottagna reaktioner
408
Poäng
537
Sen augusti hände inget hos.mig trots ff försvann.m.m ... men i veckan försvann en ff från 7st till 6 så blev jag av med hela 3% tror då från 7 och neråt händer mycket .... nästa vecka försvinner en till och januari 2 till ... ju mindre du har desto större skillnad händer tror jag ... nån som kan instämma
Eftersom upp till 5ff verkar vara ok så ju närmare 5 du kommer så händer det nog mer på betyget för varje ff som försvinner.
 

Amiro

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
21 Oktober 2020
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
150
Poäng
357
Eftersom upp till 5ff verkar vara ok så ju närmare 5 du kommer så händer det nog mer på betyget för varje ff som försvinner.

Okej nästa vecka är jag på 5ff ligger nu på 11 % sen i början av januari försvinner 2ff till väntat hela året nu med att få ner o kunna ta nu i januari samlingslån m.m
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp