• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 126
Mottagna reaktioner
620
Poäng
637
Vart stänger man av prenumerationerna? Vill inte gynna det här skitföretaget längre.

Man måste maila dem. Men när jag gjorde det sist var det "bara" kreditkollen som avslutades tydligen (hade kvar betyget för 25 kr/månaden, men det finns ju gratis med lite fördröjning på Kreddy) så man måste säga till om båda tjänsterna tror jag. Själv var jag alltför fast i UC-träsket så jag tecknade upp mig igen. Som en drog, blev abstinent när det inte gick att logga in, UC-tjack :-D
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 050
Mottagna reaktioner
13 788
Poäng
9 547
Någon som ringt UC? Vad sa dom?
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Det här UC alltså.. vet inte vad de sysslar med. Måste vara problem med deras system, de uppdaterar alltid mellan 15-20, oftast närmare den 15:e än den 20:e, ibland så tidigt som den 13-14:e, i juli redan den 10:e.
 
H

Hedlund

Gäst
Poäng: 0
Pratade med kundtjänst nu, man säger att uppdateringen dröjer och lät medella att man inte vet när uppdateringen kan genomföras, i vanliga fall sker uppdatering någon gång mellan den 15 - 20 varje månad sa kundtjänst, man sa också att det blivit ett fel i uppdateringen senast som resulterat i missvisande uppgifter, det är detta man nu arbetar på för att korrigera. Kundtjänst trodde tidigast i morgon men kunde inte lova nått då dom inte visste själv, tekniker arbetar fortfarande med problemet.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp