• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Har uppdatering skett på nån helgdag någon gång?
Enda gången jag varit med om det var när min skuldsanering blev klar för 3,5 år sedan, det var en lördag. Men det ju är lite mer som att ”en betalningsanmärkning” försvinner eller vad man ska säga. Rättare sagt: de som har skuldsanering har inte ens något kreditbetyg i 5 år. Det har man förvisso vid betalningsanmärkning (som ”bara” finns kvar i 3 år). Vet inte om en vanlig uppdatering någonsin gjorts på helgen. Ff och anmärkningar försvinner alla dagar om året; samma datum man fick dem, 12 månader senare
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Nja, realistisk tror jag mer på 0,7/0,8. Men vill inte bli besviken så jag tippar på 1,2

Men ingen uppdatering ännu ☹️
Jag brukar tänka likadant, trist att bli besviken. Nu blev det sanslöst nog ingen uppdatering idag heller, får döpa om tråden till ”Sen uppdatering hos UC”o_O
 

Lillchefen

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
20 September 2020
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
”Hej,

Vi jobbar för fullt för att lösa problemet och det ska vara löst inom kort.
Kika igen på måndag då är allt återställt.

Med vänlig hälsning,

*****
Customer Operations”

Fick detta idag, så den kommer på måndag. Bra ändå att vara ärlig att dom fortfarande har problem.
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
”Hej,

Vi jobbar för fullt för att lösa problemet och det ska vara löst inom kort.
Kika igen på måndag då är allt återställt.

Med vänlig hälsning,

*****
Customer Operations”

Fick detta idag, så den kommer på måndag. Bra ändå att vara ärlig att dom fortfarande har problem.
Bra initiativ att ta den kontakten med UC, det uppskattas:tummen:
 
R

Rocco

Gäst
Poäng: 0
En grej jag tänkte fråga, har nu inte sökt nåt på mer än 6 månader , har 8 ff kvar och riksprognos ligger på 14 hoppas det blir ännu lägre på tisdag har 180k i olika lån , tror ni med allt detta det finns en möjlighet att få en samlingslån? nån som fick med 14riksprognos och det andra jag skrev?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp