• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Men vilket betyg är det man har egentligen det lite lägre man hade imorse eller det lite högre man har nu?
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Någonting måste ju vara fel. Inte rimligt att gå från 43.8 till 13.2 utan några positiva förändringar.
 

jonu0001

Kunnig medlem
Poäng: 267
Blev medlem
24 Oktober 2012
Meddelanden
281
Mottagna reaktioner
99
Poäng
267
Jag ringde till kundtjänst på UC och dem har problem med sin data, dem hoppas inom kort ha det löst, men skulle tro att det tar något dygn eller så, samtliga mina avslutad engagemang reflekteras inte som avslutade trots att uppdateringen säger 2020-09-30. Jag kan bara tro att det kommer att justeras på nytt så småningom. Dem kunde inte säga när det skulle vara klart men bekräftade att dem har tekniskt strul.
 

Fina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
1 Augusti 2018
Meddelanden
1 177
Mottagna reaktioner
589
Poäng
597
Men vilket betyg är det man har egentligen det lite lägre man hade imorse eller det lite högre man har nu?
Utifrån mina förutsättningar känns det som betyget som var först imorse (i mitt fall högre) är mer rimligt. Men man vet ju aldrig med UC..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Frågan är om ett bolag tar en UC på en nu, vad dom då får för siffror nya eller gamla. Osäkert!

UC är usla. Rentav usla. Det är en skandal att dom i det närmsta har patent på det här alltså...
 

Andrea

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 577
Blev medlem
29 Augusti 2019
Meddelanden
2 055
Mottagna reaktioner
309
Poäng
577
Då är det nog så att om man försöker söka lån nu blir det avslag då alla aktörer får veta att uc har fel betyg
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Blir nästan sugen på att testa Lendo/Advisa bara för att (aldrig kört dom förut) men är nog ingen idé tror jag. :p
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp