• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Har bara kollat vad mitt nya UC-score blev, inte hunnit gå in och kolla exakt ”vad som hänt”. Man får verkligen lusläsa för att upptäcka vad som gjort vad, tänker tex på avslutade krediter men som står kvar som ”0 kr”, som plötligt inte syns på UC:n längre. Måste kolla in detta så fort det blir en lucka under dagen:tummen:
 

PatrikItaly

Kunnig medlem
Poäng: 317
Blev medlem
6 Oktober 2020
Meddelanden
172
Mottagna reaktioner
130
Poäng
317
Minuc uppdaterades idag (lite ahead of schedule). Gick från 3,01 till 1,23 då jag halverat krediter från 55k till 29k och betalat av 20k blanco och reducerat antalet krediter från 10 till 6.
Varför står UC score envist fast på 592??? Eller kanske den kommer under dagen eller på torsdag då allt skulle ha uppdaterats. Tycker jag kunde krupit upp över 600 i alla fall.

Alla lån och krediter uppdaterades 30 Sept så där stämmer det i alla fall.
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Haft samma problem med dom. Jag ringde 3 gånger innan dom avslutade efter jag slutbetalt!! Man får vara på dom som sjutton.
Tydligen kan du slutbetala krediten men då måste även be om avslut av kontot också separat , väldigt märkligt.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp