• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

krat

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
19 Augusti 2014
Meddelanden
515
Mottagna reaktioner
126
Poäng
337
Gick från 2,1 till 0,7 genom att nolla remembercard, visserligen från nästan fullt utnyttjat. Otroligt vad kreditkort påverkar betyget.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
480
Mottagna reaktioner
127
Poäng
327
Min UC har uppdaterats och gått från 1,8 till 4,3 då plötsligt Northmill bank har rapporterat in 2 använda krediter a 20 000 kr.

Antagligen credigo och easycredit, problemet är att dessa slutbetalades av och stängdes ner i början av året och har varit så sedan dess. Någon som fått samma sak? Vad gör man?

Så trött på detta bolag.
På mig med! Men inte northmill utan lendify kom med på denna uppdatering som jag slutbetala och avsluta i april. Betyget gick från 7,3 till 15,2.. Skumt
 

Från ingenstans

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
21 Juli 2020
Meddelanden
727
Mottagna reaktioner
319
Poäng
487
Någon som förstår sig på vilka datum UC uppdaterar egentligen? Tisdag 13 okt och nu är det redan uppdaterat. Men jag har inget att klaga på, jag gick från 3,9 till 2,2 för att jag betalat och avslutat en avbetalning på ca 10 k, kunde varit värre i alla fall:)
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
Mitt betyg ändrades inte ens med 0,01 trots 3K mer total synlig skuld.

Dock så försvann Nordea och Bank Norwegian (de var avslutade sedan förut men syntes tidigare som 0/0).
 
M

mouseu

Gäst
Poäng: 0
Har något varit med om att Bank norwegian rapporterat fel på sitt kort?

Fick högre nyttjad kredit med det beloppet jag betalade in, istället för att det sänktes. Mitt betyg steg så klart då också
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp