• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

A

Andersj

Gäst
Poäng: 0
Har blankt på Uc förfrågningar och tänkte ta ett samlingslån i höst när jag fått ner kreditbetyget lite mer. Tog akut en kontokredit från northmill bank och där det står på alla sidor att dom tar creditsawe som upplysning. Nu har jag fått att dom också tagit en uC. Svaret jag fick av dom är att dom ibland också tar en uc. Suck
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
A

Andersj

Gäst
Poäng: 0
Har blankt på Uc förfrågningar och tänkte ta ett samlingslån i höst när jag fått ner kreditbetyget lite mer. Tog akut en kontokredit från northmill bank och där det står på alla sidor att dom tar creditsawe som upplysning. Nu har jag fått att dom också tagit en uC. Svaret jag fick av dom är att dom ibland också tar en uc. Suck
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Har ändrat lite bland kreditkort och har nu 5 förfrågningar varav 4 på ca 10 dagar, betyget tagit sig ner till 0.5
 

johansson86

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
7 Januari 2020
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
66
Poäng
207
kontaktade uc och frågade varför inte min inkomst och mitt nya underskott uppdaterats än när jag fått omprövningsbeslutet för ca 2 månader sen från skatteverket, dom svarade att dom missat att uppdatera det och ska fixa till det senast nästa vecka.. hmmm.. vad ska man säga
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 942
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Wow! Humor ikväll?! :p

Har du en buffert också eller använder du korten till det?

Buffert har jag också, men i fonder och sånt, så skulle jag behöva akut laga bilen med någon grej idag innan kl 22 skulle det bli ett kort.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp