• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

sirpoller

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
12 Augusti 2012
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Hade 7,4 på mitt betyg och det står kvar på min UC. Medans betyget visar 1,5. Så undra om det är vad mitt betyg kommer att hamna på efter att UC uppdaterar på riktigt. Det jag gjort är att betala av 44000 av 60000 kr på mitt enda kreditkort. Jag chansar inte utan väntar tills det står sista maj på min UC.
 
B

Blancot

Gäst
Poäng: 0
Ringde dit jag, men lät en aning osäkert vad som gällde. Nog bra om fler ringer imorgon eller senare i eftermiddag när man har koll på läget.
 
B

Blancot

Gäst
Poäng: 0
Tycker mest det är drygt då jag hade velat söka idag eller imorgon... Nu kanske jag måste vänta in den 30. Vill att alla mina skulder skall försvinna.
 

Gaston

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
7 Januari 2015
Meddelanden
1 126
Mottagna reaktioner
620
Poäng
637
Kanske dumt, men körde 290000 på Lendo nu. Ingen katastrof om jag inte får något bra, har hyfsad kontroll nu. Men alltid spännande att vänta in erbjudanden :)
 

Landa

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
14 Juni 2018
Meddelanden
368
Mottagna reaktioner
123
Poäng
307
Northmill / credway syns inte på uc men summan står kvar på krediter för mig. Ingen förändring i prognosen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp