• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
Men är lån/krediter uppdaterad? Om betyget inte är förändrat säger ju inte om uppdateringen är gjord eller inte
Nej dom är ju inte uppdaterade... Men vet inte hur tydligt man kan se det i kreddy, vad jag kan se nu på krediterna så var det senast i juni.
 

A27

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
7 September 2018
Meddelanden
1 073
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Men va? Inget i min Uc har ju uppdaterats...
om du loggar in på UC så ser du ditt uppdaterade betyg (uppdaterades den 10e), Kreddy är inte uppdaterat än

sedan den 10e har jag 0,8 på UC, men Kreddy ligger kvar på förra månadens 0,6, så fort Kreddy uppdateras så komme även den visa 0,8 för mig
 

Goxu

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
28 Juli 2021
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
47
Poäng
157
Nej dom är ju inte uppdaterade... Men vet inte hur tydligt man kan se det i kreddy, vad jag kan se nu på krediterna så var det senast i juni.
Tänkte att du skrev att det inte är uppdatera på minUc

Nej på Kreddy är mina krediter inte uppdaterade till Juli så den släpar
 

T-bag

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
18 Januari 2022
Meddelanden
170
Mottagna reaktioner
52
Poäng
177
inte är uppdatera på minUc
om du loggar in på UC så ser du ditt uppdaterade betyg (uppdaterades den 10e), Kreddy är inte uppdaterat än

sedan den 10e har jag 0,8 på UC, men Kreddy ligger kvar på förra månadens 0,6, så fort Kreddy uppdateras så komme även den visa 0,8 för mig
Då är mitt betyg oförändrat då. Kan väl vara kreditbolagen som inte hunnit rapportera in inbetalningarna än tänker jag (eller dom hann inte till 10:e). Synd för jag gjorde ändå en lite större betalning på en av krediterna nu...
 

Goxu

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
28 Juli 2021
Meddelanden
123
Mottagna reaktioner
47
Poäng
157
Då är mitt betyg oförändrat då. Kan väl vara kreditbolagen som inte hunnit rapportera in inbetalningarna än tänker jag (eller dom hann inte till 10:e). Synd för jag gjorde ändå en lite större betalning på en av krediterna nu...
Brukar vara att inbetalningen på krediter ska vara innan månadskiftet för att få med på nästa uppdatering
 

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 757
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 333
Mottagna reaktioner
940
Poäng
757
För att tydliggöra. Alla krediter är uppdaterade, bl.annat att Fairlo på 100K dykt upp. Däremot är betyget oförändrat än så länge, både på MinUC och Kreddy.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp