• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 955
Mottagna reaktioner
13 601
Poäng
10 387
Rekordtid uppdatering...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ameermosa

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
9 Augusti 2023
Meddelanden
7
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Nu har vi fått våra inkomstuppgifter uppdaterade hos UC :) Tror den kom igår. Så skönt och se pilen peka på grönt. Dubbelkollat bisnode och de har uppdaterat med, men inte creditsafe dock. Nån som vet hur länge man bör vänta innan man ansöker om bolån? Nu vet jag inte om det är positivt eller negativt att ansöka så tidigt efter inkomstuppdateringen.
 

Marvel

Viktig medlem
Poäng: 127
Blev medlem
4 April 2023
Meddelanden
51
Mottagna reaktioner
34
Poäng
127
Nu har vi fått våra inkomstuppgifter uppdaterade hos UC :) Tror den kom igår. Så skönt och se pilen peka på grönt. Dubbelkollat bisnode och de har uppdaterat med, men inte creditsafe dock. Nån som vet hur länge man bör vänta innan man ansöker om bolån? Nu vet jag inte om det är positivt eller negativt att ansöka så tidigt efter inkomstuppdateringen.
Jag hade nog väntat till slutet av augusti för att vara helt säker innan du ansöker om bolån. Tålamod är nyckeln till allt, lycka till med låneansökan!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp