• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
989
Poäng
787
Loggade in på Skatteverket nu, såg att det hade blivit en förändringar rapporterade inkomstuppgifter, så var tvungen att godkänna den för att skicka in deklarationen igen. Var några kronor som skiljde.
kanske var därför min inte blev uppdaterad pga den ändringen. Synd att man inte fick en blänkare om det i kivra tex.
Ja jag har läst om flera på forumet som fått det, tycker det är dåligt att ingen notis går ut efter man godkänt det och det sker en ändring.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Morran

V.I.P
Poäng: 187
Blev medlem
3 Januari 2021
Meddelanden
317
Mottagna reaktioner
54
Poäng
187
Ja verkligen, jag hade nog inte loggat in förrän efter sommaren i sånt fall kanske.
Nu var det ren slump att jag loggade in bara för att jag skulle kolla hur mkt kvarskatt jag fick. I min tro hade jag ju skickat in deklarationen och jag var klar..
 

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Jag godkände och betalade in min kvarskatt innan den 30 mars. Och fått mitt besked redan i april. Så jag tolkar det som om att det man får sitt årsbesked redan nu när man har betalt.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 587
Mottagna reaktioner
1 101
Poäng
867
Min blir aldrig uppdaterad.. blivit av med 2 anmärkningar sen i mars och inget har hänt på betyget sen dess :(
 

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
499
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
Kan se att min betalkoll är avslutad, men det har inte gjort nåt för mitt betyg :/. Den sjönk 10 % då skuldsaldot försvann för ett par dagar sedan. Appen Kreddy är som vanligt efter, men kunde iaf se det på minuc.se.
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
334
Mottagna reaktioner
42
Poäng
167
Hur ofta uppdaterar Uc, creditsafe, bisnode info om skuldsaldo?
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 657
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
765
Mottagna reaktioner
733
Poäng
657
Satan! Efter en liten försämring när inkomsten uppdaterades så gick jag från 4,67% till 1,23% iom nattens uppdatering! Avslutat krediter och lån, vilken effekt! UC score gick från 551 -> 619! Kommande månadsskifte har jag ff som går ut plus att det kommer då vara 6 månader sedan senaste ff och jag har amorterat av med skatteåterbäringen så förhoppningsvis ännu bättre betyg nästa uppdatering :) :folded:
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp