• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

minUC - Mitt kreditbetyg

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

MissGrace

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 837
Blev medlem
14 Juli 2020
Meddelanden
1 027
Mottagna reaktioner
1 218
Poäng
837
Nu har minupplysning/bisnode uppdaterad taxeringsuppgifterna för 2021. Så nu hoppas jag minuc gör det framöver.
Borde göra skillnad är underskott är 50 tkr mindre och mer inkomst. :)
Men bisnode är oförändrat på betyget fortfarande från 6 till 5 sen min tandläkare fuckade upp och tog en UC....
 

Svante1

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
27 Mars 2022
Meddelanden
1 040
Mottagna reaktioner
446
Poäng
557
Nu har min UC uppdaterat årsinkomst. Jag förstår inte riktigt hur kan min uc betyg gå från 16.3% i 2 månader utan att göra något samt årsinkomsten ifrån 2020 var 302 tkr och nu 2021 årsinkomst ligger jag på 410 tkr till 19%? Har varken fått en ff, sökr något lån eller gjort något som ska påverka betyget utan det enda jag gjort är betala betala betala samt avslutat northmill på 30k där står det inte ens avslutad trots att jag fått en bekräftelse på avslut 1 månad sedan. UC score är nog den sämsta verktygen som bara hitta på en massa betyg när den känner för det. Arg jag blir
 

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
499
Mottagna reaktioner
133
Poäng
327
UC har väl inte uppdaterat än?! Det sker ju alltid i mitten av månaden?
 

viggeloo

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
5 Augusti 2019
Meddelanden
721
Mottagna reaktioner
174
Poäng
357
Men hur vet man om årsinkomsten är uppdaterad? Enligt svante så är hans uppdaterad.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp