• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Alltså varför har jag otur i livet? Allt går emot mig! Är så jävla less på motgångar hela tiden. Har både delbetalningskredit samt flex på 10k vardera ändå inget kort då de blir avslag!!! så kan ba hälsa hem. Fyfan va livet suger!!!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Alltså varför har jag otur i livet? Allt går emot mig! Är så jävla less på motgångar hela tiden. Har både delbetalningskredit samt flex på 10k vardera ändå inget kort då de blir avslag!!! så kan ba hälsa hem. Fyfan va livet suger!!!
Va? Har du chattat med kundtjänst om varför?
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Fick också 10.000

Är det samma man kör. PayGo reload?
 

Jinnarparen

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
30 Juni 2020
Meddelanden
222
Mottagna reaktioner
74
Poäng
217
Tänk även på att om ni har delbetalningar som ska betalas så måste man sätta in det man ligger minus plus summan för delbetalningen för att det ska gå.
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Alltså varför har jag otur i livet? Allt går emot mig! Är så jävla less på motgångar hela tiden. Har både delbetalningskredit samt flex på 10k vardera ändå inget kort då de blir avslag!!! så kan ba hälsa hem. Fyfan va livet suger!!!
Avinstallera appen och ladda ner nyaste versionen, så sa dom åt mej då ja inte ens fick nåt digiatalt kort i början, sen funka det. Har du digitalt kort kan du köra Paypal metoden, betala till dej själv och ta ut pengar till bankkontot men tar 1-2 dagar.
 

Larryboy

V.I.P
Poäng: 317
Blev medlem
27 December 2018
Meddelanden
571
Mottagna reaktioner
109
Poäng
317
Avinstallera appen och ladda ner nyaste versionen, så sa dom åt mej då ja inte ens fick nåt digiatalt kort i början, sen funka det. Har du digitalt kort kan du köra Paypal metoden, betala till dej själv och ta ut pengar till bankkontot men tar 1-2 dagar.
Funkade inte med o avinstallera tyvärr
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp