• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Någon som använt detta kort hos Elgiganten butik ej online och kan bekräfta det fungerar med delbetalning sedan.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Gjorde det nu och då var den mycket riktigt borta. Hade hoppats krediten skulle kommit nu snart. Har inte använt kortet och delbetalning. Tycker det verkar så krångligt. Fattar inget av paypal och paysafecard och hur jag ska få ut pengar på det. Hade varit så mycket enklare med en kredit.
Kortet är super enkelt. Du swichar över från ditt vanliga kort till PFC kortet och gandlar med PFC kortet. Efter det kan du göra om det köpet till delbetalning och sen kan du ta ut/ta tillbaka pengarna till ditt vanliga kort igen. Supersmidigt
 

Kexx

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
11 December 2017
Meddelanden
375
Mottagna reaktioner
120
Poäng
307
ni som har 10 k i delbetalning vad är lägsta summan ni får betala?
 

CJ81

V.I.P
Poäng: 357
Blev medlem
10 Mars 2017
Meddelanden
525
Mottagna reaktioner
161
Poäng
357
Fråga till er som testat delbetalningen: jag gör ett köp med kortet, begär sen delbetalning via appen.
Pengarna som sedan betalas tillbaka, står de kvar på PFC kortet eller kommer de till mitt bankkonto?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp