• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

E

Enzo

Gäst
Poäng: 0
Jag skaffade detta nu och fick 10 k i kredit. Men när jag ska beställa kort står det "Tyvärr! Våra kort är populära och har tyvärr tillfälligt tagit slut. Vi jobbar på det bla bla bla".

Inget kort alltså - och då går detta inte att på något sätt använda?

Någon som kan svara på detta? Måste man få hem ett fysiskt kort för att aktivera kontot å börja använda?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Hur betalar jag till paypal med detta kort? Går det att göra till mitt eget paypal eller måste det vara någon annans? Och om man köper ett paysafecard hur får jag sedan ut det i pengar?
 

Lollo123

V.I.P
Poäng: 377
Blev medlem
3 Juni 2020
Meddelanden
503
Mottagna reaktioner
180
Poäng
377
Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 216482"]Nu har dom tagit bort FlexLimit funktionen. Sa ju att dom är oseriösa.

Snackare!

Behöver ju inte betyda att de är oseriösa?
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 362
Mottagna reaktioner
800
Poäng
717
Hata [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/62 sa:
Credigo[/URL], post: 216482"]Nu har dom tagit bort FlexLimit funktionen. Sa ju att dom är oseriösa.

Snackare!
Försvann för flera dagar sedan för mig. Jag tror nog det är för att folk tjatat på dem om när det det skall släppas som de tagit bort den.
 

Kharin

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
10 Januari 2018
Meddelanden
290
Mottagna reaktioner
105
Poäng
307
Gjorde det nu och då var den mycket riktigt borta. Hade hoppats krediten skulle kommit nu snart. Har inte använt kortet och delbetalning. Tycker det verkar så krångligt. Fattar inget av paypal och paysafecard och hur jag ska få ut pengar på det. Hade varit så mycket enklare med en kredit.
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Gjorde det nu och då var den mycket riktigt borta. Hade hoppats krediten skulle kommit nu snart. Har inte använt kortet och delbetalning. Tycker det verkar så krångligt. Fattar inget av paypal och paysafecard och hur jag ska få ut pengar på det. Hade varit så mycket enklare med en kredit.
Det är inte så krångligt
Du swichar över typ 1000 kr
Och handlar för den summan med ditt P.F.C kort. Efter det kan du logga in och göra dn delbetalning i stället ocv du får tillbaka dina pengar
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp