• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Jag måste släppa allt rädd att bli av med jobbet

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cecilia

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Trådstartaren här nu känner jag att denna tråd tappat fokus lite. De senaste inläggen har handlat om annat och jag har som jag skrivit tidigare
Inget sökerhetsklassat jobb och inte arbete på försäkringsbolag
Utan började ett jobb inom redovisning /ekonomi tidigare i år och har nu varit tvungen att släppa allt och klart man ör orolig för sitt jobb när man arbetar inom ekonomi. Dock togs det ingen kreditupplysning el bakgrundskontroll för mig fast det i annonsen hos rekryteringsföretaget stod att det skulle tas. Men företaget valde bort det trots att jag faktiskt tog upp det med rekryteraren
Jag hade dock inte skulder hos kfm då men kunde ju haft det och dessutom fick jag ingen provanställning kunde avtala bort den
Och det står inte heller något i mitt anställningsavtal om detta med privata skulder
Men klart arbetsgivaren kan hitta på nåt annat att säga upp mig för.
Jag tycker dock denna tråd börjar spåra ur lite. De senaste inläggen handlar mer om mitt mående överlag och denna tråd hade jag tänkt vara i mer stöttande syfte men känns som den spårat ur lite
Jag skulle därför välja att denna tråd avslutas och jag kommer framöver endast skriva med de jag pm ar med dvs kunna stötta varandra mer privat.
Tack för det stöd jag fått från många här och som sagt vissa kommer jag ha kontakt med ändå. Men komner inte skriva mer här.
Mår inte alls bra men det tar jag hand om på egen hand o sökt hjälp
Tack de som stöttat mig o vissa har jag kontakt med ändå. Men stäng gärna denna tråd
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp