• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Jag har ansökt om skuldsanering!

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 045
Mottagna reaktioner
13 780
Poäng
9 547
Fick även ett mail ifrån handläggaren där jag nämnde att jag har svårt att ta ett samtal just idag. Mycket förstående handläggare som istället skickade en rad frågor som jag ska besvara via mail.

Håller tummarna! Berätta gärna hur det gick!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Håller tummarna! Berätta gärna hur det gick!
Tack! Vet inte om frågorna hon vill ha svar på är de typen av frågor som vanligtvis ställs i ett samtal. Annars brukar det väl alltid vara brukligt med ett telefonsamtal? Återkommer oavsett.
 

skuldmannen87

Kunnig medlem
Poäng: 347
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
152
Poäng
347
Frågor om bostadsförhållanden, om min anställning, om min skuldsättning, om mina barn påverkats av skulderna etc. Svåraste är att svara på om mina barn har påverkats…
Hade samtal idag. Det var precis de frågorna jag fick, dock inte om barnet påverkas (han e nyfödd :p). Sen redogöra för hur skulderna uppstått, vad jag gjort för att kunna betala osv osv. Hela tjadderittan. Hon sa att hon skulle försöka få till ett beslut idag eller imorgon (nu blir det nog imorgon :p). Hon verkade dock positiv och förstående. Hoppas det går vägen för dig! =)
 

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
593
Mottagna reaktioner
234
Poäng
417
Hade samtal idag. Det var precis de frågorna jag fick, dock inte om barnet påverkas (han e nyfödd :p). Sen redogöra för hur skulderna uppstått, vad jag gjort för att kunna betala osv osv. Hela tjadderittan. Hon sa att hon skulle försöka få till ett beslut idag eller imorgon (nu blir det nog imorgon :p). Hon verkade dock positiv och förstående. Hoppas det går vägen för dig! =)
När ansökte du?
 

Cissis

Kunnig medlem
Poäng: 157
Blev medlem
3 April 2023
Meddelanden
118
Mottagna reaktioner
46
Poäng
157
Då va ansökan inskickad. Nu börjar en lång vänta...
Håller tummarna för dej! Hoppas det går nu när du jobbar 100%. Var det enda anledningen till avslag andra gångerna? Jag skickade in för en månad sen…
 

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 557
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 473
Mottagna reaktioner
445
Poäng
557
Håller tummarna för dej! Hoppas det går nu när du jobbar 100%. Var det enda anledningen till avslag andra gångerna? Jag skickade in för en månad sen…

Tack <3
Japp....eftersom jag inte jobbade heltid så hade jag inte gjort ALLT för att försöka betala mina skulder.
Håller tummarna för dig!
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Hade samtal idag. Det var precis de frågorna jag fick, dock inte om barnet påverkas (han e nyfödd :p). Sen redogöra för hur skulderna uppstått, vad jag gjort för att kunna betala osv osv. Hela tjadderittan. Hon sa att hon skulle försöka få till ett beslut idag eller imorgon (nu blir det nog imorgon :p). Hon verkade dock positiv och förstående. Hoppas det går vägen för dig! =)
Detsamma, lycka till!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp