• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inledande skuldsanering.

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 937
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
6 007
Mottagna reaktioner
6 179
Poäng
3 937
Undrade just hur du kunde då så lite tillbaka, pga alla räntor, men misstänkte sen stt du säkert jämkat. Bra räknat där, och plus är alltid plus, allt är välkommet, även 600 pix:)

:D Absolut !! Jag kallsvettades ymnigt (milt uttryckt) veckorna innan deklarationen kom...kan ja dock ärligt säga... :eek:
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Micko

Medlem
Poäng: 47
Blev medlem
23 Maj 2018
Meddelanden
18
Mottagna reaktioner
16
Poäng
47
Oki tack för alla svar ! Ska ta o ringa min handläggare vad som gäller för mig !
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 291
Poäng
4 147
Vad olika de resonerar! Min handläggare nämnde aldrig skatteåterbäringen när jag fick inledande ,och sen beslut, och hon borde ju verkligen ha räknat ut att det skulle bli en rejäl slant med tanke på räntorna. Dubbelkollade dessutom när beslutet hade vunnit laga kraft (var bara några dagar innan skatten skulle utbetalas) om jag verkligen skulle få behålla skattepengarna. Och det skulle jag, hela 44000kr (inkl resor till o från jobb) , satt fint kan jag säga förra året:D Men gick åt snabbt till alla eftersatta nödvändiga utgifter.. Blev betydligt blygsammare i år, men dock 5775kr på räntor. Klagar inte :)
JaG berättade för min hur mkt jag skulle få tillbaka och hon sa då att hon kanske beslutar om att de ska betalas in.
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Tack @Loppan!
Jag har ju inte varit hos KFM innan juli 2018 men har ju varit i låneträsket i många år.
Du (som alla andra här) har kämpat så länge och är så väl värd en extraslant ❤️
Håller tummarna så väldigt hårt att din sanering går igenom!
 

jobaby

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
25 Oktober 2014
Meddelanden
377
Mottagna reaktioner
327
Poäng
477
Jag hade inledande när jag fick tillbaka ca 30 000 på skatten 2016. Fick en fråga från handläggaren hur mycket jag skulle få tillbaka. Svarade ärligt men sa att jag behövde laga bilen, köpa nya glasögon och nya däck däck till bilen. Fick då betala 10 000 kr extra på den första betalningen sen i betalplanen. Fick behålla 20 000. Uppskattade att det var kostnaden för det jag behövde.

Tycker det var en bra deal.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp