• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Inkomstdeklarationen idag börjar de skicka ut

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 774
Mottagna reaktioner
2 689
Poäng
1 677
Nån som sett om saldo.se rapporterat ränta till Skatteverket?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Eggcited

Viktig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
29 December 2020
Meddelanden
68
Mottagna reaktioner
73
Poäng
207
tack gode gud för återbäring..
Får tillbaka nästan 49.000kr
underskott på 134k
Vet det är extremt högt och jävla ränta, men tanke på hur jag jobbat arslet av mig förra året (har bra grundlön) samt provisionbaserat lön som gjort att jag fått dunder löner och landade på 525k i taxerad inkomst så kan nu blåsa bort all skit och att gå ner från 33.000 i månaders kostnader till 24.000 och i juni går den ner till 18 och till jul 15.000 i månaden, behöver nu bara vänta ut 15 månader för min missbrukade kredit skall försvinna så jag kan ta samlings lån och lösa resten av all skit, sedan endast 3 lån på 8000kr i månaden som jag sedan kommer göra dubbla betalningar på för att då vara helt skuldfri inom 60 månader...

När jag hade det som värst låg jag på 55k i månaden (har inte heller rört en jävla spelmaskin på 2år)

edit: min uc har äntligen gått ner från 44% till 6% efter har stått stilla i 18månader, med endast 3 förfrågningar kvar också!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547
Fick idag att förskottslön rapporterat ränteutgifter för förra året.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp