• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Merax - Lån utan UC, pengar via Swish
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Brixo - Lån utan UC
9. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Idag släpper jag allt!!

En av er

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
27 Juni 2022
Meddelanden
1 107
Mottagna reaktioner
378
Poäng
517
Det vet jag verkligen inte ,har inte varit med om det, men det finns massor om detta här på forumet.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

DenSkuldsatte86

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
24 Maj 2023
Meddelanden
27
Mottagna reaktioner
7
Poäng
26
Kan kronofogden göra utmätning på pengar som finns på ett danskt bankomat? Och kollar kronofogden om man har tillgångar utomlands när man hamnar hos dom? Har nämligen också släppt allt till kronofogden. Men har ej hamnar där än lär dröja en månad till innan alla skulder börjar trilla in till kronofogden.
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
110
Poäng
307
Någon som vet det där med sista lånet taget? Alltså de lånen på uc som syns..där är dom sista lånen tagna för flera år sedan! Hur ser kfm vid en ansökan om skuldsanering om alla smslån? Jag förstår att man absolut inte ska ljuga i ansökan och vill ej göra det heller!
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 907
Mottagna reaktioner
1 089
Poäng
867
Någon som vet det där med sista lånet taget? Alltså de lånen på uc som syns..där är dom sista lånen tagna för flera år sedan! Hur ser kfm vid en ansökan om skuldsanering om alla smslån? Jag förstår att man absolut inte ska ljuga i ansökan och vill ej göra det heller!
Först o främst ska du ange alla lån du kan komma ihåg i din ansökan. Sen kollar inte KFM UC...utan det är dina borgenärer som kommer rapportera in de skulder du har till skusan. Så vad din UC säger spelar ingen roll. Så nytagana sms-lån, ja det kommer att synas.
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
110
Poäng
307
Först o främst ska du ange alla lån du kan komma ihåg i din ansökan. Sen kollar inte KFM UC...utan det är dina borgenärer som kommer rapportera in de skulder du har till skusan. Så vad din UC säger spelar ingen roll. Så nytagana sms-lån, ja det kommer att synas.
Tack snälla för svar..då förstår jag rätt
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
110
Poäng
307
Tänker en lösning..vet ej ens om jag vågar släppa den till min partner.
Vi har ju stort övervärde i huset. Men min höga belåninh sätter stopp.. om man bokar möte med min bank Nordea..visar min uc..så syns där en brytpunkt och går behandling o allt. Så sista hoppet är ju o baka in blancolån i huset.
Någon som vet om min partner kan ha nån annan som medsökande på bolånet än mig?
 

pinnen222

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
28 Maj 2018
Meddelanden
366
Mottagna reaktioner
110
Poäng
307
Alltså vågar inte släppa..har ändå betalat alla (nästan) räkningar. Inga pengar kvar..börjat få på spelberoendehjälp o snart skuld o budget. Vet jag måste släppa. Min partner vet att jag betalat o står nu noll på kontot så han får betala allt denna månaden. Kommer verkligen inte ur den hör skiten. Allt är grått o svart. Ett under att barnen inte märker något på mig..kram på er alla som kämpar där ute
 

KalleSpelare

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
2 December 2021
Meddelanden
529
Mottagna reaktioner
240
Poäng
417
Skicka mig ditt telefonnummer i PM kompis.

Känns som du skulle behöva höra lite ifrån en som gott igenom denna process.
Kanske kan komma med bra feedback. Dock inga tips/råd
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp