• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Fiskmås

Kunnig medlem
Poäng: 257
Blev medlem
1 Augusti 2023
Meddelanden
201
Mottagna reaktioner
90
Poäng
257
Nja. Man ska kanske inte rekommendera Atarax till någon som har dubbelslag? Men vad vet jag... Jag är ingen läkare.
Men att ta eller ge medicinrekommendationer av okända människor på ett forum känns väl lite sådär...

 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 042
Mottagna reaktioner
13 777
Poäng
9 547
Det blir nog att kolla med läkaren direkt imorgon :D!
 

FunderligFinurlare

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
5 Augusti 2024
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
35
Poäng
146
Ett annat tips-från-coachen är att gravt minska intaget av koffein. En liten kopp på morgonen räcker för att få sin fix och något mer än det stör bara sömnen och ger ångest.
 

FunderligFinurlare

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
5 Augusti 2024
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
35
Poäng
146
Till något helt annat, om jag har ett parkettgolv som inte är helt i våg (gammal kåk) men vill byta ut golvlisterna. Går det att få snyggt?
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 938
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Till något helt annat, om jag har ett parkettgolv som inte är helt i våg (gammal kåk) men vill byta ut golvlisterna. Går det att få snyggt?

Ja för att svara på frågan då, ja det går det.

Ingen aning om hur det ska gå till dock.
 

FunderligFinurlare

Kunnig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
5 Augusti 2024
Meddelanden
109
Mottagna reaktioner
35
Poäng
146
Bra att du svarade direkt på frågan och inte kom med utsvävningar i form av egna åsikter om hur det skulle kunna bli gjort
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 824
Mottagna reaktioner
6 292
Poäng
4 147
Nja. Man ska kanske inte rekommendera Atarax till någon som har dubbelslag? Men vad vet jag... Jag är ingen läkare.
Men att ta eller ge medicinrekommendationer av okända människor på ett forum känns väl lite sådär...

Det var inte att han skulle ta något utan läkarordination
Det är receptbelagt
 
Senast ändrad:

Ister

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
7 Februari 2021
Meddelanden
919
Mottagna reaktioner
417
Poäng
537
Till något helt annat, om jag har ett parkettgolv som inte är helt i våg (gammal kåk) men vill byta ut golvlisterna. Går det att få snyggt?
Golvlisterna får följa golvet bara, listerna får luta samma som golvet....eller hur menar Du?
Vill Du sätta listerna i våg och låta golvet luta?
 

Sparman

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Maj 2020
Meddelanden
339
Mottagna reaktioner
216
Poäng
407
Är det någon här på forumet som jobbar inom sjukvården alternativt haft dessa bekymmer?

Jag plågas konstant utav dubbelslag/extraslag. Det är ingenting som är farligt och jag har kollat upp det hos kardiologer med EKG osv. Men det är ju ett jävla helvete att jag dubbelslag konstant under en dag för det skapar ju som ni säkert kan förstå orolig känsla där man tror att pumpen ska lägga av och jur mer man tänker på det desto mer intensivt blir det. Alla människor har dubbelslag men jag har det hela tiden tycker jag. Fått betablockerare på recept men dom hjälper noll och ingenting.

Någon som haft bekymmer med detta? Hur löste ni det?
Dricker du energi drycker eller kaffe, röker eller snusar?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp